Gå til innhold

Navn til trillingene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har begynt å tenke litt på navn til trillingjentene mine, synes det er greit å ha de klare. Meg og min kjære har derfor laget en ganske lang liste med navn vi liker. Hadde blitt veldig glad om dere kunne rangere de tre fineste og gi kommentarer :) Evt komme med andre forslag i samme sjanger! Barnefar er veldig multiinternasjonal, og vi har gitt opp at navnet skal gå på alle hans språk så vi holder oss til norsk og engelsk ;)

Thelma

Ava

Selma

Alma

Mina

Ruth

Lily

Rose

Fiona

Anna

Og vi vil ha dobbelnavn på alle tre og de skal være Louisa/Louise, Felicia og Viola/Violet. Dette er oppkalling :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Ava

2. Lily (det var det min skulle hete, men det blir gutt så det går jo ikke:P)

3. Rose

Synes de tre passer godt sammen, litt usikker på hvilke mellomnavn som passer til hver av dem men:)

Skrevet

Så det blir ikke Ella, Bella og Karamella??

Fina navn du har på lista di - men jeg savner Wilma...

Skrevet

1. Ava (Louise)

2. Thelma (Felicia)

3. Mina (Viola)

:)

Flotte navn alle sammen!

Skrevet

Fine navn på listen deres :)

Hva med:

Ava Louise

Lily Viola og

Rose Felicia

Skrevet

Mitt favorittnavn er Thelma, for det skal vi bruke dersom vi får en jente! :-)

Ellers syns jeg det var mange fine navn på listen, men liker best Thelma (Felicia), Lily (Louise) og Anna (Viola)

Rose, Ruth, Fiona syns jeg er myyyye finere på engelsk enn på norsk (Rose syns jeg blir litt rart på norsk), Selma går på en måte vekk når man velger Thelma, syns jeg, Mina er hun P3/Kanal FEM-dama som gjør alt hun kan for å provosere, og Ava og Alma har jeg ikke noe forhold til...

Hva med Emily? (Et annet av mine favorittnavn) Men det går nok ikke dersom dere velger Lily.

Skrevet

Mine forslag - for det de teller :o)

Anna

Ada (m D, ikke V)

Mina

Og velg for guds skyld Violet som mellomnavn, ikke Viola (det er Harry på norsk...)

Skrevet

Thelma Viola

Selma Felicia

Alma Louisa

Flotte navn dere har på lista deres, men disse syntes jeg er finest ;)

Skrevet

Morsomt - jeg syns Violet er harry (og blir helt merkelig å uttale) på norsk, mens Viola går faktisk an å si på norsk.. Man har forskjellige meninger her!

(Men syns ikke noen av navnene er så fine på norsk, men det går an når det er oppkalling...)

Skrevet

de 3 jeg likte best:

Thelma

Lily

Selma

forslag:

Thea

Milla/Mille

Tuva

Tessa/thessa

sammensetninger:

Thelma Louise(nydlig):)

Lily Felicia

Selma Viola

Thea Violet.

Thea Louise

noe sant:p

hehe..

Skrevet

Da likte jeg:

Anna Louise

Lily Viola

Mina Felicia

Må være en merkelig følelse å skulle få 3 barn på en gang. Gratulerer så mye og lykke til :)

Skrevet

Jeg syns ikke Rose er fint paa norsk, enmda saa sint det er paa engelsk :) Og saa hadde jeg nok ikke valgt baade Selma og Thelma, blir for likt.

Saa konklusjonen blir

Mina Louise

Thelma Felicia

Anna Viloa

Skrevet

Hva med :

Emma Louise

Thelma Felicia

Ava Viola

Skrevet

Bare av ren nysgjerrighet, har ingenting med navnene å gjøre..

Men hvordan er det å ha 3 liv inni magen? Så fantastisk egentlig ! :)

Skrevet

mina, selma og fiona:)

Skrevet

ava, alma, mina, lily, anna er fine

f,eks

Ava Lousie

Mina Felicia

Anna Viola

Skrevet

Å, alle disse navnene er kjempefine! Jeg synes dere har veldig bra "navnesmak". *hehe* Dette kommer til å bli tre nydelige jenter med nydelige navn, det er jeg sikker på!

Jeg synes ikke Thelma, Ava, Rose og Fiona gjør seg så bra på norsk, selv om de er kjempefine på engelsk. Det samme gjelder til en viss grad Lily. Ruth er også et navn som er finere på engelsk enn på norsk. Oj, nå ble det ikke så mange navn igjen! ;) Jeg holder i alle fall en knapp på :

Selma ELLER Alma

Mina

Anna hvis dere velger Selma på trilling #1

Evt Rose fordi det er så fint på engelsk at det får bare være at det ikke blir litt rarere på norsk. :) Men for guds skyld, ikke Rose Viola, det blir smør på flesk. ;)

Jeg ville ha lagt vekt på at navnene er så ulike som mulig. IKKE både Ava/Anna og Alma, eller Thelma og Selma, eller Selma og Alma. Dere kan jo også tenke over om dere vil at alle navnene skal slutte på "a" eller ikke. Jeg synes det er en fordel om tvillinger/trillinger har navn som ikke er altfor like, særlig om de er enegget.

Forresten, heller Viola enn Violet! Viola er et utrolig fint navn! Kjenner ei som har det som mellomnavn (som hun bruker), og det er nydelig!

Skrevet

Maya, Mia og Maren synes jeg er fint. Men over til deg ;))

1. Lily

2. Rose

3. Mina

Nyyydelige navn :))

Lykke til :))

Skrevet

Lily Rose

Ava Felicia

Mina Louisa/-e

(eller hva med Thelma Louise? hehe klarte ikke å dy meg.. hehe)

Skrevet

Thelma Louise fant jeg absolutt som min favoritt av de navne der:)

Skrevet

Hihi, jeg skulle akkurat til å legge til at dere bør kanskje unngå Thelma Louise og Selma Louise. ;)

Skrevet

Litt morsomt hvis alle har fornavn på A, syntes det ble litt fint.

feks

Ava Felicia

Alma Viola

Anna Louise

ellers så syntes jeg disse kominasjonene er fine.

Lily Viola

Mina Felicia

Fiona Louise

ps. vakre navn dere har plukket ut:)

Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i Ava..For nærmt ave for meg og jeg er ike så kristelig av meg akkurat...Men,- 3 blomsternavn synes jeg kunne vært nydelig som søskenflokk. evt disse comboene her ;) ..

Lily ( Viola )

Rose ( Felicia )

Fiona ( Louise ) evt Mina (Louise)

Daisy, Hazel, Holly, Iris, Loura/Lourel og Olivia, alle pene blomsernavn ;) Bare for å være vanskelig ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...