MissUnderCover Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg og snuppa på ett år blir alene i hele morra, og jeg vil kooooose meg med noe god mat. Jeg er kjempegla i kyllingkjøtt og biff osv, men eier ikke fantasi..... Hjelp meg...
susemor-3 små Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Kylling kan du variere i det uendelige... Det enkleste er jo å skjære i biter, steke og blande med et glass fra uncle bens med ris til. Ellers er det knallgodt og enkelt å skjære i biter, steke med champignoner, bearnesaus og pommes frites. Wok er også godt...
Mom2Two Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Satay eller Cæsar salat med kylling er veldig godt:-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Stek kylling fileter hele, når disse er ferdig stekt så heller du over en fløte og lar de koke til det blir litt tykkelse på fløten, tilsett krydder du liker (jeg bruker kun salt og pepper) Server med fløtegratinerte potetetr og grønnsaker:) Bali kylling er godt, med ris og hvitløksbaguetter:) Biff med bakt potet, salat og en god saus Kylling saltat, med masse godt av grøt, foreksempel mais, tomat, augurk, løk, purre, minimais, sukkererter, o.l pasta+++ Kyllingvinger med god dip, grønnsaker, ris,osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå