Gå til innhold

Jeg er en av disse dottene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver morning ringer sambo hjem for å vekke meg og hver morning gir det meg et ekstra dytt ut av serngen.

 

Jeg har jo fint klart meg før jeg ble dott også, men jeg slet mye mer og hadde det mye mer travelt om morningen, selv om jeg sjeldent var for sent på jobb.

 

Bare så det er sagt, jeg har aldri bedt han om å ringe for å vekke meg, det er noe han liker å gjøre og jeg liker å si god morgen til han før jeg kryper ut av sengen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er vel kun den ene tingen?

 

Du bidrar i heimen på lik linje med han?

Skrevet

Jeg er også en slik dott. Han kommer bort å kysser meg før hn går,og da sover jeg om mulig enda bedre... så ringer han å vekker meg. Mye herligre å bli vekket av tlf fra han, enn den jævla vekkeklokka:)

Skrevet

He he. Rydding og vasking? Kommer an på øyet som ser.

Mitt øye sier at jeg bidrar mye mer enn han.

Hans øye sier at han er kjempefllink, for han hjelper jo til, når jeg ber han om det.

Er bare synd at han ikke ser rotet sitt selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...