trillemamma Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hver morning ringer sambo hjem for å vekke meg og hver morning gir det meg et ekstra dytt ut av serngen. Jeg har jo fint klart meg før jeg ble dott også, men jeg slet mye mer og hadde det mye mer travelt om morningen, selv om jeg sjeldent var for sent på jobb. Bare så det er sagt, jeg har aldri bedt han om å ringe for å vekke meg, det er noe han liker å gjøre og jeg liker å si god morgen til han før jeg kryper ut av sengen min.
Dronningen! Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Men det er vel kun den ene tingen? Du bidrar i heimen på lik linje med han?
Heaven har født::) Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er også en slik dott. Han kommer bort å kysser meg før hn går,og da sover jeg om mulig enda bedre... så ringer han å vekker meg. Mye herligre å bli vekket av tlf fra han, enn den jævla vekkeklokka:)
trillemamma Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 He he. Rydding og vasking? Kommer an på øyet som ser. Mitt øye sier at jeg bidrar mye mer enn han. Hans øye sier at han er kjempefllink, for han hjelper jo til, når jeg ber han om det. Er bare synd at han ikke ser rotet sitt selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå