lille spira Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 ..at det aldri er noen som forandrer overskriften når de svarer på et innlegg? For meg er det mest latskap tror jeg - tenker mange ganger at jeg kunne jo gjort det, men det blir ikke til noe. Men så mye enklere det hadde vært og følge med på nye innlegg i en laaaang tråd - innleggene kommer jo ikke i kronologisk rekkefølge heller - hvis man hadde svart med en annen overskrift enn den som står automatisk. hehe... Dette var dagens undretråd fra meg
Lacey*har fått erta Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har lagt merke til det! I allefall på innleggene jeg har vært innpå hvor du har vært. (men jeg inser jo selvsagt at det er enkelt å si uten å kunne bevise det) )
lille spira Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 Kanskje det er en sånn greie jeg glatt overser, siden jeg har sett at det er sjelden noen gjør det.. Men nå tror jeg faktisk jeg skal begynne og forandre overskrift selv.. Det skal være et slags sommerforsett
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Jeg hadde ikke fått med meg at det var mulig en gang... Pinlig!
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 He, he.. men artig er det på en gråværs dag her i Oslo
lykketreff:-) Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Som den sære lærerungen jeg er, har jeg motivasjonen i orden :-D
Mamma-til-3-jenter Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Men nå har jeg fått prøvd det også!!! :-)
Mamma*til*3 Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 men plutselig så svarer andre på mitt innlegg, med samme overskrift som jeg lagde... Jeg skal prøve å bli bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå