Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 ...er i hvertfall ikke blitt mindre etter alle fjaseinnleggene i den andre tråden. Herregud for en gjeng med idioter dere er! Å jada, bare gi meg pepper tilbake. På skrivefeil, barneoppdragelse, hva som helst hvis dere går tom for andre argumenter!
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 He he, enig med deg. Jeg fryser på ryggen ved tanken på hvor mange som faller for det billige fjaset.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Syns det er trist at så mange faller for "mye vil ha mer" politikken. Stakkars oss, huff, huff, vi må betale for øl og bensin, huff og huff. Solidaritet, fellesskap, mangfold er ord FrP ikke har med i ordboken sin.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 FRPs politikk henger ikke på greip med mine verdier, og mitt syn på et velferdsamfunn. og de gangene jeg har møtt Frp velgerer (som har fortalt meg at de velger frp) så har de aldri kunnet fortelle hvorfor de stemmer som de stemmer. bortsett fra "jeg vil ha lavere bensinpriser" (dette er med untak av 1 venn som utmerket godt kan stå for at hun stemmer Frp.)
MintCondition Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Hehe, helt enig. Bet meg spesielt merke i solstråla sitt "argument" om en skrivefeil...haha! Uffameg, stakkars.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Har også møtt én oppegående frp-velger. Men ser ut til at det blir med det...Og for noen fantastiske argumenter. Må virkelig begynne å skrive saktere og korrekturlese alt jeg har skrevet. Krise hvis det kommer noen feil med.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Jeg tør påstå det at hvis det hadde vært AP som hadde kommet med dette forslaget, så hadde det blitt tiljublet! Hvorfor i all verden tror dere med en gang når de kommer med slike forslag at det er kun stemmefisking?? Øhhh..... Så hva var det med at "nå skal alle få barnehageplass innen 2007, vi skal kutte avgifter og "alt-skal-bli-så-mye-bedre-nå-når-den-nye-regjeringen-kommer-til-makta-rælet" som Jens med kompani lira ut av seg med den pokkers Soria Moria erklæringen?? For DET var ikke valgflesk bla det med barnehagene?
Candy girrrl Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Typisk frp velger sitat: Jeg har nå for fa** greid meg selv hele livet, da kan nå fa** meg alle andre greie seg selv og!! Så glemmer de at andre kan bli født inn i livet med helt andre forutsetninger som dårlig helse eller trist oppvekst. Eller at de rett og slett ikke er utstyrt med like spisse albuer som de selv. Blæh! Har nesten mer i mot en del av velgerene enn partiet.
Julie Angelica:) Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Alt dette bunner ut i at man må respektere hverandres meninger, og det er det ikke alle her inne som har skjønt desverre.. Det er hele tiden noen som legger seg oppi det den andre skriver/gjør, og så er diskusjonene i gang.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Skrev sikkert tusenvis av ordfeil i innlegget mitt, men det får så være....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. juni 2008 #12 Skrevet 12. juni 2008 Og hvis det er sånne holdninger man har mot frp-ere så er man for faen ikke noe bedre sjøl!! Og nei, jeg har aldri stemt frp, men synes det er på grensen mot mobbing, slik som en del av uttalelsene mot frp-velgerne er.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #13 Skrevet 12. juni 2008 SER du hvor mye bedre bhg-dekningen har blitt de siste to åra, eller?? Jeg synes de skal klappe seg godt på skulderen.
solstråle69 Skrevet 12. juni 2008 #14 Skrevet 12. juni 2008 He, he... Er vel heller stakkars deg - jeg brukte det overhodet ikke som argument. :-) Ikke er jeg FRP-velger heller. :-)
Candy girrrl Skrevet 12. juni 2008 #16 Skrevet 12. juni 2008 Finnes jo selvfølgelig normale frp velgere og. Som i alle partier. Og de ytterligående. Kjenner mange som er frp velgere, som jeg kaller gode venner. Men...det slår aldri feil at litt brøleapefolk, som gjerne er kjent for ikke å være de skarpeste knivene i skuffa og bare leser overskriftene i VG....stemmer frp.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 Joda, men siden frp'ere stadig blir mobbet her inne, så synes jeg vi skal lage en ny tråd å mobbe de rødgrønne, for ikke å snakke om de som stemmer høyre!!! Eller enda verre KRF!!! Det er et ræva møkkaparti det!! Egentlig er alle som bryr seg om politikk lavpanna idioter. Så det så!! Kjenner ikke igjen den med brølaper i grunn. Jeg kjenner mange frp'ere i grunn og ingen av de er i nærheten av de alle-som-stemmer-frp-er-idioter som man er på dib tydligvis. Og jeg blir fornærmet og såret på dere vegne, for bedre mennesker enn de er det i hverttfall ikke mange av vi-er-tøffe-i-trynet-på-internett-forum-dibbere her inne som er!! Ingen av de er brølaper, ikke står de først i køen å jodler, ikke er de late og mye vil ha mer heller. De ønsker mer støtte til de som ikke klarer seg selv i samfunnet og er rett og slett fantastiske mennesker og har stemt frp i en mannsalder. Jeg har aldri stemt frp, men de er mye hyggeligere enn meg. Jeg er i grunn ikke så snill jeg.
solstråle69 Skrevet 12. juni 2008 #18 Skrevet 12. juni 2008 Godt skrevet, Cat78! :-) Jeg "forsvarer" også FRP-velgere, og mange tror jeg er en FRP'er pga det. Men det er jeg altså ikke. :-)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #19 Skrevet 12. juni 2008 Jeg var i utgangspunktet ute etter de som var frekke, teite og usaklige i det andre innlegget om frp og ultralyd.
Candy girrrl Skrevet 12. juni 2008 #20 Skrevet 12. juni 2008 Ja men da tror jeg du kjenner den "vanlige" garden av frp. Jeg kjenner mange som bare har snappet opp i farten at frp er i mot innvandring. "Å, da stemmer vi på de". osv osv. Uten egentlig å vite en dritt om partet. Og dette mener jeg gjelder alle partiene. Finnes utrolig mange folk som kan prestere å velge med en bombastisk mine ut i fra å overhørt kun en setning om et parti.(barnehagedekning osv osv) Og dermed tror jeg frp tiltrekker seg mye rart. Noe som gjelder alle partiene egentlig. Liker for øvrig ingen av partiene jeg da.. Dobbeltmoralister og hakkekyllinger alle sammen
sannamin* Skrevet 12. juni 2008 #22 Skrevet 12. juni 2008 Må nesten le litt..Ikke rart det er krig i verden.. Folk må da få lov til å ha andre meninger enn en sjøl? Skulle jeg sagt alt hva jeg mener om andre velgere hadde lista blitt lang gitt!
Candy girrrl Skrevet 12. juni 2008 #23 Skrevet 12. juni 2008 Ja tenk om dib hadde hatt en del av effektene til play station 3!! Da hadde det vært krig her hver dag hehe.. Men kjekt med debatt da, så lenge man ikke hisser seg opp og blir usakelig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå