Gå til innhold

Noen andre som var drit valm men plutselig gikk det over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært dårlig de siste ukene men siden mandag har det gitt seg føler meg skikkleig pigg ikke noe trøtt, bare vondt i brystene og litt trøtt.. Noen andre som oxo har opplevd det samme?? Er 6+4...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det skjer med meg snart. Er så sliten og kvalm og helt angst mot å spy. Enda jeg har gjort det mange ganger. Huff. Måtte bare syte litt, sorry. Idag er foren heelt rævva. men andre dager har det kommet å gått litt =) er 8+2...

Skrevet

Synes plutselig alle symptomer har gitt seg, jeg.... er 7+1, burde man ikke være i den "dårligste perioden" nå da? For to dager siden var jeg skikkelig kvalm, ømme pupper og trøtt. Huff, så engstelig man skal være!!!!!

Skrevet

Jeg var dritkvalm fra den dagen jeg testa positivt og deretter i 2 uker. Torsdag for 2 uker siden ga det seg.. Bare litt småkvalm av og til, spes når jeg er sulten. Småtrøtt og voooonde pupper er/har jeg ennå.

Bekymrer meg hvertfall ikke. Syns det er helt fullstendig bortkastet jenter, tenk positivt;)

Skrevet

Otilia m/bim

Så godt at du er så positiv og bekymrings fri! Misunner deg det! Men jeg er vel en av dem som ikke klarer å la være å bekymre meg. Har mistet 3 ganger før og det er helt naturlig for meg at jeg er bekymet!! Det er ikke bortkastet, bare ikke alle som har den evnen som deg!! Prøver selvfølgelig å tenke positivt, men det er ikke lett!!

Lykke til:)

Skrevet

Enig med deg, Suzy. Det er IKKE lett når man har mistet. Mistet i MA selv og vet hvor vondt det er!!!!

Lykke til. Måtte spiren vår vokse og være frisk denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...