GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Har vært dårlig de siste ukene men siden mandag har det gitt seg føler meg skikkleig pigg ikke noe trøtt, bare vondt i brystene og litt trøtt.. Noen andre som oxo har opplevd det samme?? Er 6+4...
isi* med liten januar spire!! Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Håper det skjer med meg snart. Er så sliten og kvalm og helt angst mot å spy. Enda jeg har gjort det mange ganger. Huff. Måtte bare syte litt, sorry. Idag er foren heelt rævva. men andre dager har det kommet å gått litt =) er 8+2...
Giinaღ Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Synes plutselig alle symptomer har gitt seg, jeg.... er 7+1, burde man ikke være i den "dårligste perioden" nå da? For to dager siden var jeg skikkelig kvalm, ømme pupper og trøtt. Huff, så engstelig man skal være!!!!!
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Jeg var dritkvalm fra den dagen jeg testa positivt og deretter i 2 uker. Torsdag for 2 uker siden ga det seg.. Bare litt småkvalm av og til, spes når jeg er sulten. Småtrøtt og voooonde pupper er/har jeg ennå. Bekymrer meg hvertfall ikke. Syns det er helt fullstendig bortkastet jenter, tenk positivt;)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Otilia m/bim Så godt at du er så positiv og bekymrings fri! Misunner deg det! Men jeg er vel en av dem som ikke klarer å la være å bekymre meg. Har mistet 3 ganger før og det er helt naturlig for meg at jeg er bekymet!! Det er ikke bortkastet, bare ikke alle som har den evnen som deg!! Prøver selvfølgelig å tenke positivt, men det er ikke lett!! Lykke til:)
Giinaღ Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Enig med deg, Suzy. Det er IKKE lett når man har mistet. Mistet i MA selv og vet hvor vondt det er!!!! Lykke til. Måtte spiren vår vokse og være frisk denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå