KajsaLuna Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 ..så har jeg tatt litt av i det siste. Tror jeg har forandret meg litt til det bedre, faktisk, ikke så opptatt av at ting skal være så "ordentlig". I går ettermiddag ringte jeg mannen min fra jobb og spurte om vi skulle dra til USA i sommer. Og han sa greit. I dag har vi sittet en time på reisebyrå og bestilt tidenes tur! Vi skal USA-rundt i TRE UKER!! Jeg kjenner at jeg gleder meg inn til beinet. Måtte bare dele.. jeg har blitt hekta på dette forumet.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Så deilig! Det vil jeg også! Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å bare latt hus være hus og jobb være jobb og dra et øde sted og bare være til.... guuud så dritlei man kan bli i perioder......!
KajsaLuna Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Akkurat det jeg tenkte også. I alle år har vi tatt hensyn til familie og så videre, men i år ville jeg bruke ferien på oss. Vi har 4 uker i sommer, og får siste uken hjemme. Vi skal til NY, LA, Chicago.. listen er lang voer steder vi skal besøke. Noen steder skal vi forflytte oss til via bil, andre via fly. Det blir Disney World i Florida og masse kos. Programmet er også til en viss grad fleksibelt. Jentene får vite i kveld hva vi skal- gleder meg veldig til å fortelle det. Avreise 29. juni!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå