Gå til innhold

Flere som har jæ..... vondt under el? Og et spm ang befruktning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jæ... vondt. El startet i natt da jeg var på jobb. Ble værre og værre. Vondt å ta på magen, vondt å gå tilogmed!! Men en fordel er det da....jeg VET når jeg har el.

Men så er det det med befrukting..... Holder det da at vi hadde oss ca 10 timer før el?? Eller burde vi ha oss etterpå også? Akkurat under el gikk jo ikke, siden jeg var på jobb ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå leste jeg at smertene ikke nødvendigvis betyr at man har el akkurat da.

Så da er det vel lurt å forføre gubben igjen når han kommer hjem snart ;)) Hihi!!

Skrevet

Ja, jeg kan også ha veldig vondt under EL. Det varierer litt, men noen ganger er det så ille i et par timer at jeg helst bare vil ligge i senga.

De sier at spermen kan leve i flere dager oppi der, så det er ikke nødvendig å ha sex akkurat under EL. De fleste vet ikke nøyaktig når EL skjer heller. Dersom du leser på pernille.info så ser du at det er ikke nødvendigvis så lett å si på minuttet når EL er selv om man har smerter heller.

Skrevet

Da er smertene borte og godt er det!

Forførte gubben da han kom hjem i ettermiddag og jeg ;) Hihihi!!! Og tror egentlig jeg skal fortsette med det noen dager til;) Det skader jo ikke å ha seg litt ekstra! Humøret blir bare enda bedre;))))

Skrevet

Har det sånn jeg og.

Klarer ikke å ha sex fordi det er så vondt.

3 dager før holder det vettu :) Har klaffet det for oss, flere ganger (desverre saèr)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...