*vilha2009baby* Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Dette sa du da: Hei på deg! Du, jeg vil råde deg til å dra til legen. Jeg ser ingen graviditet på deg nå, men samtdig så føler jeg noe merkelig som jeg ikke kan forklare.. Synes uansett at du ikke kan gå i uvissheten..oppsøk lege så ordner det seg:) *hilsen hexa* Tanta begynte så smått i går, og kom for fullt i dag.. Kanskje en abort? Kanskje du har følt psykisk stress? Ser du noe framover? :-) Takk skal du ha! Født 171271
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Hei igjen. En abort kan det jo være, jeg vet rett og slett ikke. Men det eneste jeg virkelig føler om deg er at du virker sliten. Husk og slapp av og unn deg selv litt egenomsorg. Jeg ville fortsatt tatt en tur til legen dersom jeg var deg, en blodprøve vil nok gi deg noen svar. Ønsker deg hvertfall masse lykke til, håper det ordner seg for deg! *hilsen hexa*
*vilha2009baby* Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Hei og takk for svar! Ja det stemmer at jeg er sliten, men det er ikke pga prøvingen. Familiære forhold, for å si det slik. Dersom denne syklusen også kødder med meg, tar jeg en tur til legen, bare for å være på den sikre siden.
*vilha2009baby* Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Men ser du noen graviditet, da? En eller annen gang? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå