Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser deres barnerom ut? hva har dere der, og farger? (legg gjerne med link til bilder) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ! jeg skal begynne å male i dag jeg ;) har kjøpt ei lysgrå tone til veggen , hvit tak og lister,hvit sprinkelseng,hvit komode, olebrum og vennene hans figurer på veggen og ang gardiner vet jeg ikke enda:P men det må da bli noe med farger , ja åsså sånn olebrumbånd midt på veggen rundt rommet....

ole brum for alle penga:P vet ikke om vi får jente eller gutt så vi går for det nøytrale;) litt kjipt med prinsesserom om vi får gutt, og omvendt;)

Skrevet

Vi har malt veggene i en lys lilla farge.

hvite lister og hvitt parkett gulv.

senga og stellebordet er fra ikea og er i leksvik serien.

vi venter ei jente så her er det har vi tatt tema i disney fairies. =)

Skrevet

barnerommet var kjempefint da vi flytta inn i desember så skal ikke male noe. 3 av veggene er hvite, og en er lilla:) jo, tenkte å male døra og vinduskarmene hvite da. Har skap og stellebord fra IKEA vi også, og skal kjøpe kjempefin hvit seng fra naboen. De første mnd. kommer tutta til å enten ligge mellom oss, eller i vugge vi skal få fra besteforeldrene mine. Ellers er rommet fullt av bamser, og skal få hengt opp noen bilder også etterhvert.

Bilde ligger ute på profilen min:)

Skrevet

hei anette&tutta;)

den vogna du har , er det fra "troll" serien??

har du nettby?

Skrevet

Vi har malt cafe latte på veggene og hvite møbler fra IKEA:) Matchende seng og stellebord/hylle... Har hvitmalt komode og kremhvite gardiner. Sengesett med flygende griser (kjempesøtt!!) Og ole brumm sengehimmel. Bor i studentleilighet, så det var visse restriksjoner på hvor mye vi kunne gjøre ang farge på vegger og slikt, men det blr veldig fint:) Har i tilegg rammet inn UL bildene og pyntet rammene og bildene med scrapbook ting og blå bakgrunn bak bildene, så det livner opp en del;) Også skal vi kjøpe inn flere bilder å ha på veggene slik at det ikke blir så nøytralt, men vi liker ikke glorete farger vi da, så det passet godt med de nøytrale:)

Skrevet

Vi har smart panel i caffe latte med hvite lister. Har malt den babykomoden mamma hadde da jeg var liten hvit, så litt affeksjonsverdi på den. Har kjøpt seng fra Ikea, hvor den ene langsiden kan fjernes sånn at minsten kan vokse i senga litt og krype oppi selv etter hvert. Har kjøpt rullgardin med Ole Brum motiv og en søt taklampe med et fly hengende under. Bildene maler jeg selv (ikke veldig fine) i sterke farger, sånn at guttetassen har noe å se på. Har gjort rommet lyst for at vi heller kan sprite opp med farger på interiør pg bilder, så kan minsten vokse litt i rommet. Da er det ikke så typisk baby og må pusses opp igjen snart. Har lagt ved noen bilder på profilen min...

Skrevet

Jag har en väninna som målat Barbapappa på väggen :) Väldigt koselig att ha ett eget preg på det. Heldig som har en väninna som är flink till att tegna!!

Sen har vi köpte möbler på IKEA, där har de massa fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...