Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Noken som har tatt det? Les inne på snartmamma.com om ei som hadde tatt det hos ein Tore Lunde i Larvik, hadde kosta 600kr. Men, så får eg ikkje spurt ho om diverse, fordi ein ikkje kan registrere seg der når ein har hotmail adresse. Uansett, noken som veit kva pris dei ligger på i dag? Om der er lange ventelister? Kvar i Larvik dette er hen? Hadde blitt kjempe glad for svar, skal ein tur til Larvik snart nemleg:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Tore Lunde har, er gynokologen min, var der på ordinær UL på mandag. Men etter som jeg har forstått så er det mye bedre å satse på tønsberg da man ikke får film f.eks hos lunde og det er ikke lagt opp på samme måte som hos de som tilbyr 3dul som en sånn ekstra greie i svangerskapet. Men , du må jo gjerne ringe ditt å høre. Han holder til på Fritzøe brygge og den heter Fritzøe klinikk, har ikke nr her, men kommer opp på gulesider hvertfall;) Tror ikke det er spesielt lange ventelister egentlig, men er som sagt litt usikker på om man får time der uten henvisning.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Vet bare om 2 steder i Tønsberg.. kvinnedoktoren: ligger i Tønsberg sentrum, ved Farmandstredet (kjøpesenteret). 3D UL, med bilder og film som du får med deg. Nøtterøy ultralydklinikk ligger på Danholmen, 800 kr for 3D UL og medisinsk vurdering, du får med bilder og film. Var hos dem både i dette og forrige svangerskap og er KJEMPEfornøyd =)
Miss Dynamite Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 anbefaler kvinnedoktoren i tønsberg. ( www.megogmagen.no ) eller com.. gått til han hele svangerskapet, og før og.. og han er super!!!
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Takk for svar:) Men er nok kun i Larvik det er aktuelt, om vi finne ut at vi skal ta 3d ul såklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå