humla80 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Går å tenker veldig på LIV SIENNA Bestemora mi hette Liv, og symbolske sett for oss som fikk det til på 3 IVF, så ble det LIV til slutt. Vi fikk det endelig til på siste forsøket!!! Åsså har vi begge dobbelt navn, så derfor syntes både jeg og mannen de navnene passet sammen. Ikke mange som heter det ifl. statistisk sentralbyrå. Eller har noen andre flere navne forslag ??? Enn så lenge drøvtygger vi på dette, må jo se ungen som kommer om det passer. Humlebrummla
Figa *Fødeklar* Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Synes Liv er et utrolig fint navn med en mening. Sienna er også er vakkert navn, så hvis dere liker det, ville jeg gått for det :-)
lip smacker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Liv Sienna var ett nydeligt navn! Gå for det!!!
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 synes det var kjempefint, og en pen betydning bak det. men ville kanskje vurdet Live Sienna, det klinger litt bedre i mine ører.. også blir det jo oppkalling etter Liv fordet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå