Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har 14 dager "ferie" hjemme med sønnen min på 15 mnd. nå. Det er lenge siden jeg har vært så sliten når kvelden kommer Han er blitt en aktiv og frisk liten gutt, og bevares det er er jeg jo glad for. Men å kalle dette ferie? Nei.. Sosialt samvær er bedre! Vi koser oss masse da:) God sommer, alle sammen.
Gemini77 Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Helt enig med deg!! Da jeg begynte på jobb igjen etter endt permisjon så var jeg mye mer avslappet enn da jeg gikk hjemme. Syns nesten det var ferie å komme på jobb! :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Hehe, ja sant. Husker når jeg kom meg på skole når Guttongen var ca 2. DET var ferie det. =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå