Gå til innhold

Man kaller det ferie...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 14 dager "ferie" hjemme med sønnen min på 15 mnd. nå.

Det er lenge siden jeg har vært så sliten når kvelden kommer :) Han er blitt en aktiv og frisk liten gutt, og bevares det er er jeg jo glad for.

Men å kalle dette ferie? Nei.. Sosialt samvær er bedre!

Vi koser oss masse da:)

God sommer, alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg!! Da jeg begynte på jobb igjen etter endt permisjon så var jeg mye mer avslappet enn da jeg gikk hjemme. Syns nesten det var ferie å komme på jobb! :-)

Skrevet

Hehe, ja sant. Husker når jeg kom meg på skole når Guttongen var ca 2. DET var ferie det. =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...