VenterNummer2 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 da har jeg vært hos jordmor og fått konstatert 3 cm åpning!! er så spent! går bare å venter på at riene skal sette i gang! tenk om d blir fødsel etter midnatt...på selveste fredag den 13. da skal d i så fall bli en lykkedag for meg
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Har hatt 3 cm siden mandag, jeg, og fortsatt ingen umidelbare tegn til fødsel.. :-S
Sikkertforgammel Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Heldige du da =) KAN jo være at noe skjer snart da. Min jm ville ikke sjekke meg, for ofte har flergangsf. 2-3 cm åpning og man kan gå lenge med det!!! Hun ville ikke at jeg skulle "få opp håpet" for tidlig, da man bare gikk rundt og ventet, og dagene kom til å virke myyyye lenger om ikke noe skjer... Men nå blir jeg satt i gang senest på ul.termin min da (21.06) har menstermin i dag, så jeg vet at det bare er snakk om ca en uke igjen for mitt vedkommende
VenterNummer2 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 ja, d kan nok fortsatt gå en stund før d setter i gang. og d er klart man blir litt ekstra utålmodig når man får slike forhåpninger. jeg er førstegangs, og d gjør nok at jeg blir enda mer spent. men er uansett et godt tegn at d er både modent og god åpning. regner med jeg slipper å vente i 2 uker til iallefall...(har termin om 3 dager)
Sikkertforgammel Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Det er jo såklart et godt tegn Og du slipper jo latensfasen, siden den er unnagjort (en del av den hvertfall) Så du er på god vei LYKKE TIL
VenterNummer2 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2008 takk for d! bare bra dere demper forventningene mine litt
SuperMoM <3 Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Ikke for å være slem eller noe sånt,men ei veninne av meg gikk i nesten en måned med 3cm åpning og modning:s Fikk over terminen.. Håper for din del at ting skjer nå snart jeg da:) Ble du strippa også da eller?
VenterNummer2 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2008 uff...ja, ja...babyen kommer vel når h*n er klar! ja, ble strippa. har mye kynnere nå, og mye press nedover. håper jeg er heldig og at det setter i gang ganske kjapt. men skal prøve å ikke bli alt for optimistisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå