Gå til innhold

wæææ...har 3 cm åpning!!! :):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg vært hos jordmor og fått konstatert 3 cm åpning!! er så spent! går bare å venter på at riene skal sette i gang! tenk om d blir fødsel etter midnatt...på selveste fredag den 13. da skal d i så fall bli en lykkedag for meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt 3 cm siden mandag, jeg, og fortsatt ingen umidelbare tegn til fødsel.. :-S

Skrevet

Heldige du da =) KAN jo være at noe skjer snart da.

Min jm ville ikke sjekke meg, for ofte har flergangsf. 2-3 cm åpning og man kan gå lenge med det!!! Hun ville ikke at jeg skulle "få opp håpet" for tidlig, da man bare gikk rundt og ventet, og dagene kom til å virke myyyye lenger om ikke noe skjer...

Men nå blir jeg satt i gang senest på ul.termin min da (21.06) har menstermin i dag, så jeg vet at det bare er snakk om ca en uke igjen for mitt vedkommende :)

Skrevet

ja, d kan nok fortsatt gå en stund før d setter i gang. og d er klart man blir litt ekstra utålmodig når man får slike forhåpninger. jeg er førstegangs, og d gjør nok at jeg blir enda mer spent. men er uansett et godt tegn at d er både modent og god åpning. regner med jeg slipper å vente i 2 uker til iallefall...(har termin om 3 dager)

Skrevet

Det er jo såklart et godt tegn :D Og du slipper jo latensfasen, siden den er unnagjort (en del av den hvertfall)

Så du er på god vei :)

LYKKE TIL :D

Skrevet

takk for d!

bare bra dere demper forventningene mine litt :)

Skrevet

Ikke for å være slem eller noe sånt,men ei veninne av meg gikk i nesten en måned med 3cm åpning og modning:s Fikk over terminen..

Håper for din del at ting skjer nå snart jeg da:)

Ble du strippa også da eller?

Skrevet

uff...ja, ja...babyen kommer vel når h*n er klar!

ja, ble strippa. har mye kynnere nå, og mye press nedover. håper jeg er heldig og at det setter i gang ganske kjapt. men skal prøve å ikke bli alt for optimistisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...