☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Mini har hatt feber siden mandag, i dag var den på det laveste den har vært disse dagene og natten gikk strålende. Men når jeg ser i bleien hennes er den ganske gul.. HUn drikker massevis så er ikke forlite væske. og jeg klarer ikke helt å kjenne om den lukter stramt, men jeg kjenner tydelig tisse-lukt når jeg holder henne... Noen som vet om den blir gul om hun har UVI? Legen sa vi skulle komme tilbake på mandag om hun fremdeles hadde feber men jeg synes det er lenge å vente! hjeeelp
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jenta vår hadde uvi når hun var ca 4 mnd. Hun tisset ganske mørkt og det var en strammere lukt enn det pleier å være av bleiene. Dessuten hadde hun litt feber som vedvarte over flere dager uten at det var noen andre sykdomstegn. De tok blodprøve hos legen og fant forhøyet crp sammen med at de fant bakt. i urinen. Vi fikk antibiotika og da var symptomene borte i løpet av et par dager.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 De tok sånn stikk i fingen blodprøve men den var visst fin..
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Hmmm.... om hun ikke har forhøyet crp (det de sjekker med stikket i fingeren sikkert) så er det vel ikke så sannsynlig at hun har uvi (siden uvi er en bakt. infeksjon.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå