Duracella Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Regner ikke med at de støtter puppene som en skikkelig bh, men de kan være supre om natten? De holder vel innleggene på plass? Har kjøpt en, og hvis dere sier at de er supre og holder fasongen noenlunde, skal jeg kjøpe en til. Ekkelt å sove i bh.
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Hmm... nå vet jeg ikke hvilke topper du sikter til, regner med at H&M har mer en en type forsatt. De jeg kjøpte til førstemann ville det i hvertfall ikke falt meg inn å sove i om natten, de var ganske tette i stoffet så jeg hadde fått klaus. Det du kan prøve å gjøre dersom du ikke vil sove med bh er å klippe opp en nettingtruse i skrittet og bruke den som en tubetopp liksom. Selv hadde jeg ingen problemer med å sove i bh og jeg følte at det var det eneste som holdt ting på plass. Vet mange sover uten noe oppå et håndkle eller et tisselaken.
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 I tillegg syntes jeg ammeløsningen ikke var noe særlig, men det kan jo ha forandret seg. Følte at jeg måtte løfte puppen ut som om den skulle ut av gulfen på en gutteboxer liksom og da ble den liksom litt klemt.
Duracella Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Å fins det mer enn en type også. Hadde bare en der jeg var nemlig. Lett skal det ikke være. Ja den var kanskje tett i stoffet. Sist lakk jeg så mye, og sovnet fra ammingen et par ganger med det resultat at både baby og madrass var klissvåte og seige når jeg våknet, jeg lakk i flere uker og det var helt latterlige mengder. Tør ikke stole på en tubetopp heller....
~sjiraff~ Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Ammetoppene er vel ikke noe særlig tess til å holde puppene på plass? Vil tro at det da er bedre med en tettsittende singlett.. Liker heller ikke ammeløsningen på de toppene. Passer sikkert til knøtte pupper, men normale og litt store pupper så er det jo en håpløs løsning. Takke meg til boob sine ammetopper, de er knall )
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Regner med at det finnes flere, har ikke sett etter jeg. Tenkte ikke kjøpe noen topper denne gangen... har jo liksom fra før. Ville brukt bh, jeg altså! Kjøp en som er god og myk i stoffet. Jeg kunne ikke bruke nettingtruser jeg heller, bare vet at mange har gjort det med hell. Jeg endte opp med et innlegg under armen og et annet nede ved tærne. Lakk noe voldsomt jeg også, så bh var eneste alternativ.
Duracella Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2008 Ok takk for svar! Da kjøper jeg ikke flere med en gang. Så fint å kunne spørre om slikt. : )
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Faren med boob sine er at man kan glemme å brette ned "luka" etter amming... Men de er gode ja. Mulig jeg må mase på å få låne av venninnen min igjen...
Duracella Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2008 Ja Boob sine har jeg hørt om, de virker kjempefine. tenkte det var greit med noe billig-greier på natta. Likte så dårlig å sove i bh.
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Men boob kan du nok ikke bruke om natta altså... Du får teipe på innleggene da vet du!
Duracella Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2008 Jeg skal jaggu sette fast bleier inni toppen jeg! : ) En på hver pupp, he he. orker ikke det sølet fra sist, det var slitsomt! Serriøst, altså!
mkjoh Skrevet 12. juni 2008 #13 Skrevet 12. juni 2008 Eg brukar dei svarte utan spiler om natta, syns dei held innlegga godt på plass og er ikkje minst beghagelege. Om dagen brukar eg dei med spilar. Eg har stort sett alle, og syns dei er gode.
~Milly~ Skrevet 12. juni 2008 #14 Skrevet 12. juni 2008 Jeg sov mye i H&M sine ammesingletter! klarte heller ikke sove i BH, men disse brukte jeg myyye, både dag og natt. Holdt mine digre pupper på plass, og er superlette å få puppene utav =)
MamiMaribel Skrevet 12. juni 2008 #15 Skrevet 12. juni 2008 jeg bruker hm sine tynne singleter med spagettistropper. de holder innleggene på plass, for de sitter tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå