Gå til innhold

Da er jeg på tjukken igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er snart 8 mnd og er på tjukken igjen :) Litt planlgt var det men vi skulle prøve først i juli men to ganger uten prevensjon så er jeg gravid.

Det blir to tette og sikkert ikke lett men vi skal nok klare det og mannen min er kjempe glad, det er meg som sliter pga noe kg ekstra siden siste fødsel og slanking må jeg legge på hylla inn til videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :-) Her i huset er det 4 år mellom ungene, så jeg dessverre ingen erfarinegr å dele med deg.

Skrevet

Gratulerer!!! Og lykke til! ;)

Skrevet

ååå, gratulerer:) sønnen min er oxo 8 mnd og har så lyst på en til..:)

men har oxo noen kilo igjen etter forje..

Skrevet

Gratulerer! Jeg er også gravid igjen. Jenta mi er 7 mnd :)

Skrevet

Mannen min vet at jeg sliter med vekta siden jeg normalt veier 55 og alltid var opptat av vekt så han sa at etter fødsel nr to og hard trening spanderer han fettsuging og operasjon av løs hud på magen heheheh

Det er ikke sikkert jeg trenger det men godt å vite at han støtter meg :) han gleder seg enormt til unge nr 2 og til alle har han sagt " hadde han vist hvor fint det er å være pappa ville han fått barn mye før :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Hektiske tider for deg da;)

Sikkert kjempekos for snuppa di å få en lekekamerat , har lyst på en jeg også, helst nå med det samme, men må bli ferdig utdannet før neste tror jeg=)

Skrevet

Gratulerer så masse., Så koselig. Må være flott å få 2 tette.Har alle rede lyst på en til jeg også ,enda vesle jenta er bare 12 uker til lørdag,men får nokk vente litt.

Skrevet

Gratulerer kjempe masse!!!=)

Blir nesten missunnelig... Tenker på neste vi og men har ikke helt bestemt oss. Snuppa er 4 mnd. Koselig med to tette da!:-)

Lykke til, det går nok kjempe fint!

Skrevet

Wow, gratulerer! Litt misunnelig nå, ja :-) Ønsker deg et flott og lett svangerskap, spesielt med tanke på at du har en liten en fra før!

Skrevet

Takk alle sammen håper jeg ikke får masse plager som sist men tror ikke jeg kan ungå det. Det er bare å holde ut i 9 mnd så kommer det noe fint :)

Skrevet

ååååååå graulerer så masse!!! Blir litt misunnelig jeg og. Vi prøver på nr 2, men den ser ut til å la vente på seg. Men vi har jo en på 6,5 mnd da.....så bør vel ikke stresse sååå mye...hihi

Men nå har jeg flere venninner som også er gravide, og JEG OG VIL!!!! :D

Lykke til i svangerskapet, kos deg masse !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...