80 m/ supersøt jente! Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Veldig fornøyd! Får minimale regninger. Har aldri hatt problemer med dekning, selv på steder der det ofte kan være litt problematisk (enkelte hytteturer). Har hatt onecall ca 1 år, og har ingen negative erfaringer. Fungerer også fint i utlandet. Usikker på hvilket nett de bruker, men har som sagt ikke hatt problemer med dekning.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Det er netcom dekning de har og jeg er kjempefornøyd med abonementet! Har hatt det lenge nå. Har slik faktura med 90sms gratis og 120 ringeminutter gratis. Regninga ligger på 400kr i mnd nå.
Mersa og gutta <3 Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Super fornøyd med regningen, har ikke hatt regning over 200 kr siden jeg byttet, og har ikke hatt noe problem med dekning, eller bruk i utland. Men er ikke fornøyd med kundebehandlingen, hatt en del problem med sending av mms, og det har tatt tid og ordne. Når fungerer det da.
*jaja* Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Hei. Jeg er godt fornøyd. Regningen ligger rundt 100-lappen i mnd. Mannen får ikke regning hver mnd en gang. Vi er ikke noen skravlebøtter så abonnementet passer fint for oss. Hadde problemer med tlf. i utlandet, men det var nok min egen feil. Må vel konfigurere eller noe slikt først. Vi har heller ikke hustelefon, så telefonregningene i dette huset er minimal!
Serah Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2008 Godt å høre at dere er fornøyde, da blir det onecall på meg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå