Gå til innhold

Roper på Palmesus! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo "fulgt" deg litt... :-) Virker som du har en elendig advokat! Har du vurdert å bytte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Roper tilbake!! :)

Jeg vet ikke om hun er så elendig, jeg kan ikke jus! Men, en ting er sikkert, og det er at jeg ikke føler jeg blir tatt på alvor. Snakket med henne pr. mail igår, og jeg får ikke noe forklaring på hvordan ting virker. Jeg jobber i helsesektoren jeg, har ikke peil på advokatstuff! Uansett, hun sa at det var for tidlig og få tatt opp saken på nytt, hvilket jo forsåvidt er greit, meeeen.... haff!

Jeg har bytta 1 gang, fordi min daværende, FLINKE advokat, tok turen til tigerstaden. Jeg vet ikke hvor "bra det ser ut" og bytte igjen, men det er under vurdering. Jeg har i det minste fått klarsignal til og begjære mekling hos fvk, det er jo noe.... :)

Skrevet

Jeg tror jeg definitivt ville byttet. Og så virker det som om BF har en veldig dyktig advokat.

Personlig synes jeg jo det er helt utrolig at BF ikke vil kommunisere med deg, og synes det er rart advokater "tillater" dette. Det er jo ikke akkurat til barnets beste.

Aner ikke hvor du bor, men det er kanskje ikke i Oslo?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, han har ikke en god advokat, det ser tilogmed jeg. Og det er min advokat (og den tidligere) enig i. Han er en hoven dritt, som oppfører seg som en arrogant jævel... litt som klienten sin..

Ja, jeg syns også det er helt hårreisende at de tillater dette. Dommer og psykolog mente jo at det gikk over så fort vi var ferdig i sist rettsmøte, men nei... Bf lova da at han skulle "slå av en prat" når jeg leverte, og være blid og hyggelig, hvilket ikke har skjedd! Jeg kvier meg for å reise dit, og jeg blir psykisk uvel. Jeg kan bare ikke klare og heve meg over hans barnslige måte og hasjelere med meg på.

Tenk det, en mann jeg har tilbragt 5 år av mitt liv med, klarer og trykke meg ned på den måten...fantastisk.

Nei, det er absolutt ikke til hennes beste, men som de sier så pent "jaja, da får han bare oppføre seg sånn"... Kanskje jeg skulle vært sånn også.

Nei, bor ikke i Oslo, bor i Vestfold

Skrevet

Nå må du slutte å dilte etter andre, og stå på krava! :-) Vestfold er jo stort, det bør da være dyktige advokater på dette der.

Jeg har jo vært litt "kritisk" til saken din, og prøver å se det fra begge parter. Selv om jeg ikke alltid er enig i det du gjør, synes jeg det virker forholdsvis "håpløst" - og selvfølgelig virker dette inn på datteren din.

Stå på, jente! :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er en dilter, og jeg innrømmer det.. er ikke det et steg i riktig retning? ;)

Ja, men kritisk skal du få være, så absolutt! Jeg blir bare fortvilt fordi jeg virkelig, virkelig prøver.. Det er håpløst, og det virker så absolutt inn på henne. Men det vil ikke han innse. Hans mål er og ødelegge for meg, sverte meg, og trykke meg ned i søla...

Men, nå skal jeg gå og hente dattera mi, så skal vi sykle på butikken og kjøpe en is :o) Store jenta har begynt og sykle til og fra bhg :o)

Skrevet

Si fra hvis du vil ha hjelp, jeg stiller mer enn gjerne! :-) Jeg er ikke så "krass" IRL - der er jeg faktisk kjent som en solstråle. :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sorry, var borte litt her for å hente snuppen... Hjelpt til hva? ;) Hehe. Er du en knakande bra advokat, kanskje? ;o)

Nei, jeg tror ikke du er så ille, egentlig :o) Har hatt deg litt i vranga før, men har innsett at man må grave litt i deg for å forstå, hvilket jeg har gjort :o)

Skrevet

Advokat er jeg nok ikke, men jeg tror jeg kan "slå i bordet" og stille opp for de som kan ha bruk for meg. :-) Og så engasjerer jeg meg veldig! :-)

Ikke pakker jeg inn ting heller, men snakker "rett fra levra" - det har jeg full forståelse for at mange kan ha problemer med. :-) Men slem, det tror jeg ikke at jeg er. :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

engasjement er bra! :) Jeg fikk forøvrig ikke snakket med ped.leder i bhg idag, bare fjas der borte! hoff, får prøve igjen i morgen.

Neida, du pakker ikke inn ting i det hele tatt, men noen ganger kan du ordlegge deg litt...hmm...feil? hehe :o) Men som sagt, jeg har kommet til kjernen, og fant en stråle! ;o)

Skrevet

Så fint! :-) Jeg trodde vel ikke du var helt "trygg" heller, men tror jammen jeg tok feil! :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg finnes ikke trygg, så bevare! :o)

Joda, jeg er nok rimelig normal, men forstår godt at det "utenifra" kan virke som om jeg er litt urimelig :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...