Ønskebaby08*12 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er 22+6 i dag, og har de siste dagene merket at babyen sparker så langt ut på sidene, spesielt høyre side. Det har tidligere vært mye sparking rundt navlen og nedover magen, men nå kjennes det ut som hun også dundrer avgårde mot siden, og bak mot ryggen. Så da lurer jo jeg på hvor langt bakover går livmoren, vokser den mye utover mot sidene/bakover også? Trodde dette kom litt senere i svangerskapet, når det blir trangere der inne. Siden jeg merker det så godt, tyder det vel på at det begynner å bli litt størrelse på babyen :-)
Lacey*har fått erta Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Er nok babyen som vokser seg stor og sterk skjønner du:) Jeg er ingen ekspert, men ingen har lik livmor. Dessuten så vokser jo barnet ditt også og blir lengre. Han/hun har sikkert snudd seg litt og fått en annen vinkel enn det du er vandt med:))
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Hehe, jeg er 19+4 og har kjent spark på sidene i halvannen uke hvertfall. Min teori er at det er nervetråder som de sparker på samtidig som livmora er ut mot siden pluss sterk baby
piami Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hadde akkurat samme følelse når jeg fikk jenta mi:) Følte at hun var rundt hele meg og sparket!! På siden, på ryggen, langt ned i underlivet, i blæra mi!! Mens guttene mine har holdt seg "på plass":)
piami Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Forresten, tror ikke du skal bekymre deg for størrelse!! Babyen er fortsatt liten og har god plass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå