Nr3påG3jenter:) Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Var hos jordmor idag og har ikke gått opp noe i vikt på 2 månader... Har gått ner 1 kg. Rart syns jeg, har bare gått opp 8 kg. Med dom andre 2 har jag gått opp närmare 20 kg... Jordmora spurte om jeg slanka mig! Blir iallafall sent til ultralyd til uken. Noen mer som har det sån??? (Sf-målet var på 32)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Hei! Jeg har også det sånn (er i uke 34 nå). Gått ned et par kg fra forrige kontroll uten å ha gjort noe for det, så skal på ultralyd til uken jeg også. Litt ekkelt, men har fått beskjed om å hvile mye (har litt for mye å gjøre til en hver tid). Så lenge krabaten i magen er aktiv, så mente jordmor at det ikke var noe å bekymre seg for, men best å ta en sjekk for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå