Gå til innhold

Gått ner i vikt, uke 36+3...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor idag og har ikke gått opp noe i vikt på 2 månader... Har gått ner 1 kg. Rart syns jeg, har bare gått opp 8 kg. Med dom andre 2 har jag gått opp närmare 20 kg... Jordmora spurte om jeg slanka mig!

Blir iallafall sent til ultralyd til uken. Noen mer som har det sån??? (Sf-målet var på 32)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Jeg har også det sånn (er i uke 34 nå). Gått ned et par kg fra forrige kontroll uten å ha gjort noe for det, så skal på ultralyd til uken jeg også. Litt ekkelt, men har fått beskjed om å hvile mye (har litt for mye å gjøre til en hver tid). Så lenge krabaten i magen er aktiv, så mente jordmor at det ikke var noe å bekymre seg for, men best å ta en sjekk for sikkerhets skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...