Lene86 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 i Oslo til uken. Hvordan i all verden skal jeg klare å skjule det for 20 av våre venner? Har lite lyst å på konsert jeg..livredd for å bli avslørt:/
Lene86 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2008 Det blir GARANTERT fyllefest 2 kvelder..
Stine:-) Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Har vært i samme dilemma. Fikk mannen min til å kjøpe munkholm til meg, og helle det i glass. Faktisk veldig friskt øl. Sa jeg gikk på penicillin grunnet UVI, og derfor ikke kunne drikke så mye. Dummt egentlig at en må ha en unnskyldning for ikke å drikke alkohol når en skal ha en sammekommst.Vi var borte en langhelg med 25 venner, og tror ikke mange fikk misstanke. Det vanskligste er nesten å ikke si noe selv. Lykke til, og kos deg på konsert;)
Marianne83 Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Syns du skal kose deg på konsert jeg! Skulle på Metallica konserten på Valle Håvin 10. juli i fjor sommer, men mista desverre akurat den dagen. Men før jeg dro på konserten, så hadde ingen ting med det å gjøre og er ordentelig sur for at jeg ikke fikk dratt på konserten og kost meg med vennene mine! Syns idéen om Munkholm og penicillin hørtes god ut... eller så kan du kanskje være sjåfør? har selv brukt den noen ganger. Eller du kan bestille deg drinker selv, men be bartender om å kutte alkoholen. Strewberry daquary uten alkohol er utrolig forfriskende, ingen fatter mistanke og den er snillere mot lommeboken!
Lene86 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Blir nok ikke sjåfør nei..vi bor 60 mil unna ca og flyr ned dit for noen dager..tenker ikke at festinga ute på byen blir noe problem, for da kjøper jeg alkoholfritt. Strawberry daquri er jo knallgodt..men gruer meg til vi skal drikke på konserten osv...Får bare late som om jeg er skikkelig fyllesjuk fra kvelden før eller no sånn da;)
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Jeg skal også på konsert neste uke, men jeg har sagt at jeg er gravid da..gidder ikke å finne på unnskyldninger. Jeg synes det var god terapi at mine venner visste at jeg var gravid da jeg mistet i MA forrige svangerskap. For meg hjalp det å snakke om det. Derfor er jeg åpen om min graviditet denne gangen og. Dessuten er jeg helt forferdelig dårlig til å lyve..ser det på meg med en gang..
Spent Hattiec... Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Heisann! Ser ut som vi blir mange nybefruktede damer på konsert i Oslo til uka! :0D Er det Bon Jovi dere skal på også? Har gledet meg til et par partydager i Oslo leenge, men festen blir vel en smule avstumpet hehe.. Håper bare at formen er bra og at alt er vel så jeg kan nyte konserten jeg.
Brillefint - Jadda! Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Bon Jovi!!! Æ glede mæ WOHO! Har heldigvis ikke så mange å skjule det for. Gidder ikke en gang, men er 11 uker til neste uke så de får bare få vite det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå