EierIkkeFantasi Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 vi satt bare og pratet igår ( har ikke gifteplaner med det første altså) men hvem passer barna deres under bryllupsfesten ? alle fam og venner er jo kansje i bryllupet..
Sivalur Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Dette kan jeg svare på! Vi skal gifte oss senere i år og har allerede avtalt med den ene barnehageassistenten at hun skal passe gutten vår. Utrolig godt å ha det avklart, da blir det en dame han kjenner og liker veldig godt - og som vi også liker kjempegodt og stoler på. Så den er i boks! Hvis ikke vet jeg ikke hva vi skulle gjort altså... noen har kanskje naboer de kan spørre? Det som er mer vanskelig er hvor mye vi skal betale for det... men vi blir vel enige om noe.
EierIkkeFantasi Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 å så koselig da,det blir nok kjekt..genial løsning.. nei kan ikke være så enkelt det,men men blir ikke på en god stund her så vi får ta det som det kommer masse lykke til da
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 vi har ei jente på 4, og den ene onkelen hennes tilbød seg å være barnevakt i kirken slik at han og kjæresten hans skal hjelpe snuppa eller ta henne med ut en tur om det skulle bli sånn... under middagen skal de også hjelpe henne og etter det skal en av de yngre tantene som uansett ikke fester legge henne og være med henne ( vi skal feire hjemme så hun sover i huset mens vi er i hagen) og så skal vi være hjemme med henne selv om natta
Alba44 Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Han lå i magen min da vi giftet oss. Veldig praktisk )
Sivalur Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Alba34: veldig praktisk ja, skulle ønske vi også hadde giftet oss da! Men sånn er det med trege mannfolk.. Vi har igrunnen ikke avklart hvor lenge barnehageassistenten skal passe han da, om det blir over natten eller bare til ut på kvelden. Håper egentlig farmoren og farfaren bestemmer seg for å bo på hotellet vi skal være på og at han kan legge seg på rommet der, så kan barnevakten dra hjem når oldemor legger seg, så kan de to ligge der og sove sammen. Så kommer jo farmoren og farfaren etterhvert. Hmm. Litt logistikk å løse opp i enda ja.
Alba44 Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Yadda; ja, jeg vet, så derfor tok jeg mot til meg og fridde ;o)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Junior skal bli passet av hans tidligere dagmamma..
fox`y Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 vi skal ikke gifte oss før neste år da,men vi har allerede ordnet oss me tvillingjentene på 19 år i tunet hær som skal passe gutta:) greit å være godt forberedt hehe.. Men gutta skal være me i kirka,middagen og kaffen da så de skal kunn passe de her hjemme.. har da masse slekt og nære som ser til de i kirka å sånn så d går nokk bra. de skal jo gå opp kirkegulvet før meg:) kjenner jeg gleder meg allerde. men er en go stund igjen enno da. på natten passer jeg de selv:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Man gifter seg FØR man får barn vettu....
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 12. juni 2008 #12 Skrevet 12. juni 2008 Naboene. De har 2 jenter som leker med henne omtrent hver dag etter barnehagen og mamman har vært dagmamma i mange år.
yasmina Skrevet 12. juni 2008 #13 Skrevet 12. juni 2008 Vi hadde en kollega av meg og datteren hennes til aa passe vaare to soete smaa.... Var veldig glad vi hadde en skikkelig voksen for mnsten visste seg aa faa oerebetennelse den dagen Og det er vanskelig aa ikke moete opp i sitt eget bryllup ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå