Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ventet mensen i helgen... hadde litt friskt blod på lørdag... litt gromsete blod på mandag, men nå har det stoppet helt opp? Ingen menssmerter, ingenting? Har ikke testet meg når jeg regnet med det var mensen som kom, men nå er jeg sannelig ikke sikker jeg? Kan mensen komme litt også stoppe opp? Har ikke opplevd dette før jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har akkurat det samme som deg! Aldri opplevd dette før :S Har alltid hatt kraftig mens, men nå er det bare pitte litt.. Fikk mensen i går ettermiddag, men da jeg skiftet ob i går kveld hadde jeg ikke blødd noe mer. Ikke blødd i natt heller, men nå har det kommet pitte litt igjen.. hmmm..

Skrevet

Så spennendes:)

Er mye mulig dere er gravide ja, har hørt om mange som har hatt det sånn, og vært gravide! Bare en liten test, så finner dere ut det;)

Fortell hvordan det går;D

Skrevet

det var pussig, siden du aldri har opplevd det kan det være noe annet, som graviditet. Jippi hurra, så ta en test da vel, og fortell åssen det gikk!

Lykke-klem

Skrevet

Har bestilt billigtester, håper de kommer snart :D men får ikke testet før etter helgen for skal hjem til mamma :)

Skrevet

Blæ!! I dag kom mensen for fulle mugger :(

MEN, nå har jeg bestillt eggløsningstester som skal testes ut... Første gang jeg prøver det. Jeg har prøvd siden august, så jeg begynner å bli heftig lei av alle disse negative testene. Det eneste er at menssyklusen min har vært litt rotete i det siste. Jeg har alltid hatt 5 uker, 35 dagers syklus, men de to siste gangene har den landet på 4 uker og 3 dager akkurat, men denne gangen gikk det 5 uker igjen. Skal jeg da ta utgangspunktet i 5 uker? I tilegg til dette så jobber mannen min i nordsjøen, så om jeg har eggløsning er det jo en fordel at han er hjemme, hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...