Gå til innhold

Hva spiser dere som er sunt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å forbedre kostholdet mitt, men trenger litt tips til handlelista mi:)

 

Hva spiser dere hvis dere bare MÅ ha noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg setter meg på en stein og tygger på et bein.

Skrevet

Frukt og bær! Masse godt! Bringebær og jordbær er favoritter for tiden!

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener med å bare MÅ ha noe, mener du hvis man er fysen på noe godteri liksom?

 

- jordbær/ frukt med vaniljekesam

- mandler og rosiner og noen biter mørk kokesjokolade i en skål

- Tørkede aprikoser

- cottage cheese med lettsyltetøy

- grønnsaker med dip av kesam eller youghurt naturell

 

Andre ting jeg MÅ ha når jeg spiser sunt: Salat, fetaost, tunfisk, kyllingfilet, rugsprø, makrell i tomat.

Skrevet

Kjøper litt god frukt (feks ananas, druer, plommer, appelsiner, kiwi el). Finn ut hva du synes er best av frukt/grønnsaker, og kjøp inn dette. Ellers kan du kjøpe inn kjeks med lite sukker (uten sjokoladetrekk osv.). Tror også et godt triks er å ha veldig lite/ingenting godteri i huset. Her har vi regler om at vi ikke spiser godteri eller drikker brus annet enn i helgene. Vi kjøper heller ikke inn større mengder usunn mat/drikke enn vi normalt konsumerer i løpet av fredag og lørdag. Lykke til!

Skrevet

 

- Rugsprø med røkt kalkunskinke og gulost

 

- Cottage cheese (kjempegodt med urter(krydder på), er også godt sammen med grønnsaker.

 

- Babygulrøtter

 

- Cherrytomater

Skrevet

Og frukt, selvfølgelig!

 

Epler

vannmelon

jordbær

annen melon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...