Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg prøver å forbedre kostholdet mitt, men trenger litt tips til handlelista mi:) Hva spiser dere hvis dere bare MÅ ha noe?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg setter meg på en stein og tygger på et bein.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Frukt og bær! Masse godt! Bringebær og jordbær er favoritter for tiden!
petite fleur Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Skjønner ikke helt hva du mener med å bare MÅ ha noe, mener du hvis man er fysen på noe godteri liksom? - jordbær/ frukt med vaniljekesam - mandler og rosiner og noen biter mørk kokesjokolade i en skål - Tørkede aprikoser - cottage cheese med lettsyltetøy - grønnsaker med dip av kesam eller youghurt naturell Andre ting jeg MÅ ha når jeg spiser sunt: Salat, fetaost, tunfisk, kyllingfilet, rugsprø, makrell i tomat.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Kjøper litt god frukt (feks ananas, druer, plommer, appelsiner, kiwi el). Finn ut hva du synes er best av frukt/grønnsaker, og kjøp inn dette. Ellers kan du kjøpe inn kjeks med lite sukker (uten sjokoladetrekk osv.). Tror også et godt triks er å ha veldig lite/ingenting godteri i huset. Her har vi regler om at vi ikke spiser godteri eller drikker brus annet enn i helgene. Vi kjøper heller ikke inn større mengder usunn mat/drikke enn vi normalt konsumerer i løpet av fredag og lørdag. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 - Rugsprø med røkt kalkunskinke og gulost - Cottage cheese (kjempegodt med urter(krydder på), er også godt sammen med grønnsaker. - Babygulrøtter - Cherrytomater
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Og frukt, selvfølgelig! Epler vannmelon jordbær annen melon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå