tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 lurer bare, jeg... kunne godt tenkt meg det, jeg også, for å sjekke om det virkelig er en skatt inni der... men hvilke "krav" må man utfylle for å få tidlig UL? synes det er så mange her som har vært/skal på det:)
Babyønske �� Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Tidligere spontanabort/missed abortion, blødninger, assistert befruktning er vel de vanligste grunnene. Av og til tas det tidligere UL(en ordinær) for å fastslå termin, hvis man f eks har uregelmessig syklus, eller av andre grunner ikke vet hvor langt man er på vei
flypapir Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Jeg får det pga at jeg har mistet to ganger og derfor har et ønske om å se at alt er bra med den lille. Skal dit på onsdag og gleder meg stort.. Hadde også en ul lørdag som var da jeg hadde en liten blødning fredagen. Alt så heldigvis bra ut... Ønsker du ul uten noen spesiell grunn kan du jo bestille time privat? Veldig mange som gjør det!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Du må nok ha en rimelg god grunn for å få henvisning av legen din til tidlig ul (viss du ikke har en ekstremt snill lege da). Grunner kan være: tidligere MA, blødninger, smerter, stor livmor(bekrefte/avkrefte flerlinger), eller for å få fastsatt termin. De fleste som tar en tidlig ul bestiller og koster dette selv. Ring en klinikk og få en time. Koster nok mellom 600-1000 kr avhengig av hvor du bor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå