Gå til innhold

I all verden... Ser dere på Rachel Ray?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 3,5 år (!) drikker 6 tåteflasker med vann hver natt, og tisser dermed i sengen mange ganger hver natt.

Hjelpe meg - tror ikke jeg hadde stått frem på TV med noe sånt :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja ser på... sprøtt!!

Leah Remini må da skjønne at det ikke gagner datteren å gi henne flaske selv om hun hyler og gråter og vil ha det. En kjærlig mor er en mor som sier nei, er ikke det noe som heter det?

Skrevet

Ja, ikke sant...?

Blir forundret over tilsynelatende oppegående folk som ikke klarer å sette enkle grenser.

Skrevet

sykt ja :)

men ho dama som er mamman til den ungen - er ho skuespiller??

Skrevet

Ja, detter var litt drøyt!

Skrevet

var det jeg syns seh :)

Skrevet

Jajajaja, jeg ble på en annet forum stemplet som verdens dårligste mor som gir sønnen min melk i kopp om natta (langt ifra like mye som Leah gjør)

Men føles litt bedre når "folk som henne" og gjør slikt og ikke er perfekte :P

Skrevet

He he, ja jeg sier ikke at hun er en dårlig mor - langt i fra! Men veldig ettergivende da ;-)

Ble rett og slett fascinert av at hun fortalte om det så åpent, for jeg hadde syns det var flaut.

Skrevet

Hun der virka sta...

Skjønner ikke at foreldre ikke kan ta ting ved roten, istedenfor å skape en stor sak ut av det.

Mannen hennes: Når jeg står opp om morgenen og ser 8flasker.. Oi...

Ehh, det burde da ringe en liten klokke da vel..???

Jaja...

Men: hun er tøff som "står" frem..

Skrevet

nå er jeg spent på om

senga blir våt.....

Skrevet

har jenta bare på seg bleie om nattan eller? hvor gammel er hun??

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hvorfor ikke dele litt på oppgaven med å avvende i stedet for at begge er trøtte om natta og blir holdt oppe av dattera?

Skrevet

Skjønner at hun ble komiker og ikke kjernefysiker liksom. Ikke utpreget smart.

Skrevet

Er det ingen her inne som gir ungen flaske om natten?

Skrevet

Synes det var veldig morsomt, hysterisk morsomt faktisk. Lo så jeg grein flere ganger. Morsom dame det der...hihi.

Skrevet

Tror ikke det har så mye med å være "smart" å gjøre. Heller å være sterk nok til å holde ut skrikingen. Hun visste jo at det var "galt" :o)

Skrevet

Om jenta mi hadde drukket 6 tåteflasker med vann om natta hadde jeg sjekka om hun hadde diabetes.....

Hørtes sært ut

Skrevet

Man kan vel se humoren i det ? Satt dere bare og ristet på hodet og tenkte "fysjameg" ?

Hun visste at det ikke var bra, ellers hadde det vel ikke kommet opp eller ?

Skrevet

ble litt provosert merker jeg. man må være SMART for å være en god komiker. Da må man kunne kjenne folk og kultur veldig godt for å være i stand til å spøke med det!

Skrevet

Greit å gi litt vann om ungen er tørst liksom,men 6 flasker!? Det var litt vel drøyt..

Skrevet

Ja, hun er utrolig morsom!

Men du må jo innrømme det er spesielt? Virker som om hun har forvekslet kjærlighet med å la ungen få lov til alt.

Har selv en gutt på 3,5 år og jeg ser ikke akkurat for meg han med tåteflaske... ;-)

Skrevet

Hehe, så ikke på men hadde en periode da frøkna drakk MYYYYYYE vann på kvelden og natten. Fant ut at hun drakk opp det som var i flaska før hun ga den fra seg, så vi ga henne bare litt hver gang i stedet. Funka som bare det! ;) Dersom hun er mer trøtt så spør hun bare etter mer og da får hun litt til. Er jo ikke unaturlig å være litt tørst om natten, spesielt ikke sånn som det har vært i det siste, men det finnes jo grenser. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...