Gå til innhold

søvn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte, og når på dagen "skal" de små sove..? Jeg får liksom ikke til å lage noen rutine på dette.. Og jeg merker at pjokken på 4 mnd er overtrett innimellom.. når synes dere han skal sove på dagen? og hvor lenge om gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jenta mi var så gammel var hun våken i 1,5 time før hun måtte sove igjen...:) Da fikk hun sove til hun våknet av seg selv. Før leggetid på kvelden prøvde jeg å drøye den litt lenger, 2-2,5 timer kanskje... Prøvde å legge henne i 19-20 tiden. Var veldig deilig å få noen timer for seg selv på kvelden..:)

Skrevet

oi... han kan holde seg våken i alt fra to timer til fem timer før han sover han..selv om jeg er ute og triller er han våken - ikke spesiellt trett, med andre ord...

Skrevet

Dette er så utrolig individuelt. Jenta mi sov så og si ikke, selv om hun var et lite spebarn. Maks 30 min om gangen. Hun var ikke syk eller hadde smerter, hun ville bare ikke sove. Slik er hun egentlig enda (21 mnd nå). Hun trenger rett og slett ikke noe særlig søvn. Søsteren min har f.eks den rake motsetningen. En liten guttebaby som sover tre timer om gangen, flere ganger per dag, pluss at han sover HELE natta. Det har tulla mi gjort kun tre ganger i sitt liv! Er pjokken din bare fire mnd, så la han få sove når han vil, så ser du kanskje et mønster etter hvert. Lykke til.

Skrevet

Ja, han sover jo så godt som hele natten uansett, så.. Så lenge det ikke er dumt at han sover så lite på dagen så.... :)

Skrevet

Hvis gutten din sover godt på natten bør du ikke høre på meg... Jenta mi er 2,5 år og våkner enda noen ganger hver natt.......:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...