Gå til innhold

Hurra, jeg har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ikke giftet meg, derimot ufrivillig vasket en bleie.

Og til dere som alltid har lurt litt på hva som egentlig er inni slike, kan jeg, i vitenskapens navn, informere om at det er ca en milliard små kuler av noe som ligner på transparent gelé, som dessuten føles kreftfremkallende å ta på.

Dog er ikke disse gelékulene så små at de faktisk passerer gjennom trommelen av seg selv, og egentlig ser det vel mest ut som om et eller annet tvilsomt amfibium har lagt egg i hele vaskemaskinen - selv etter en time med forsøksvis intens eggplukking. Så jeg står nå særs ambivalent og lurer på om jeg bare skal hive hele spetakkelet fra balkongen.

På den annen side regner jeg for så vidt med at dette bare blir et søtt og koselig kapittel i vaskemaskinens historie, etter hvert som ungen vokser til og dette innlegget har blitt en føljetong av typen "hurra, jeg har ufrivillig vasket mobilen/universalkontrollen/vaffeljernet".

(Men jeg tror ikke jeg tør å fyre i gang tørketrommelfunksjonen på et års tid allikevel, ser vel ikke helt for meg at hvitvasken min kler smeltet kreftgelé særlig godt.)

Vær så god for informasjonen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Uffda *fnis*, jeg har aldri vasket bleier så heftig at de faktisk tømte ut alle eggene sine, det må jo sees på som vitenskapelig interessant, ja. Husk at de fleste fremskritt i menneskets historie har skjedd når man egentlig prøvde å få til noe annet.

Skrevet

Hallo - har du ikke gifta deg ennå?!?

Skrevet

MÅ jeg? Finnes det ingen utvei..? :-o

Skrevet

Keine Ausgang!!

Skrevet

Jamen i helvete, da, var det giftePLIKT de stemte over i går?

*gulp*

Skrevet

Ja, assa, har hele budskapet gått deg hus forbi?

Skarre værra så skarre værre-- komme rakandes og be om ting for så å ikke benytte seg av det?

Skrevet

Hmmmmmmm tror du må huske å ta ut truseinnlegget ditt neste gang du vasker trusa:-) Yææææææææææækkkk kvalmt!!

Skrevet

ikke mulighet til å støvsuge det bort heller?

høres helt fenomenalt ut. jeg stemmer for å hive hele greia fra balkongen - hvis jeg får se på!

ikke gift deg. det er bare tull. tror jeg. men litt praktisk sikkert.

Skrevet

HAHAHAHAHAAHAH!!! Seriøst, jeg ler meg ihjel!!!!!! :D FY FAEN!!!!

Det morsomste var faktisk Dr.Ypperts svar, det var dråpen! :D

Skrevet

Jeg har gjort dette med et ammeinnlegg. Særdeles udelikat;)

Skrevet

Trenger ikke truseinnlegg jeg vettu, tjukken - jeg tenker bare på deg, det er naturlig forebyggende ;-)

Skrevet

Jeg kjørte et par, tre kokvasker på tom maskin, da smelta visst det meste av helvetet. Dog er jeg veldig spent på hvor tett sluket egentlig har blitt, regner med at jeg oppdager det i morgen :-D

Skrevet

Tja, hvis du ganger ammeinnleggets udelikathet med ca førtisju, så har du problemet mitt, tror jeg. Damn, altså, dagen i morgen skal jeg jaggu kaste bort på noe bedre.

Skrevet

Fy søren så braaaaahhhahahahahaha

uff,å uff.......*lerhysterisk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...