Stella79 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har selvfølgelig ventet i det lengste, men i dag har jeg endelig bestemt meg for å få levert inn skjema for fødselspenger til NAV. Men så ser jeg på slutten av skjemaet at det er et felt for arbeidsgivers stempel og underskrift. Er det nødvendig at de arbeidsgiver skriver under her, jeg trodde de skulle sende inn et eget skjema? Hvis dette stemmer får jeg ikke levert i dag likevel da, hmf... :-/
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Hei! jeg holder også på med innlevering av skjema. Ja arbeidsgiver skal signere og stemple ett av skjemaene. Min arb.giver trengte også kopi av kravskjema som jeg skal sende til NAV.
mams31 Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Advarsel og råd!! Gjør dette riktig, ellers tar det TIIIIIIIID. Få underskrift og stempel, ikke glem inntekts og skatteopplysninger..
anette&tutta mari :) Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 hm min arbeidsgiver måtte ikke skrive under.. men de sendte heller et eget skriv til NAV. Fikk mail i forrige uke (etter å ha mast da..) om at alt var i orden og jeg får brev i posten i løpet av uka.
Nordhagenjentene :) Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg fylte inn min søknad og leverte den til NAV, jobben leverte inn skjema over hva jeg tjener. Noen få uker etter fikk jeg brev i posten om at søknaden var innvilget. Arb.giver skrev ikke under på det jeg sendte inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå