Gå til innhold

Arbeidsgivers underskrift på NAV skjema?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selvfølgelig ventet i det lengste, men i dag har jeg endelig bestemt meg for å få levert inn skjema for fødselspenger til NAV.

 

Men så ser jeg på slutten av skjemaet at det er et felt for arbeidsgivers stempel og underskrift. Er det nødvendig at de arbeidsgiver skriver under her, jeg trodde de skulle sende inn et eget skjema?

 

Hvis dette stemmer får jeg ikke levert i dag likevel da, hmf... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! jeg holder også på med innlevering av skjema. Ja arbeidsgiver skal signere og stemple ett av skjemaene. Min arb.giver trengte også kopi av kravskjema som jeg skal sende til NAV.

Skrevet

Advarsel og råd!! Gjør dette riktig, ellers tar det TIIIIIIIID. Få underskrift og stempel, ikke glem inntekts og skatteopplysninger..

Skrevet

hm min arbeidsgiver måtte ikke skrive under.. men de sendte heller et eget skriv til NAV. Fikk mail i forrige uke (etter å ha mast da..) om at alt var i orden og jeg får brev i posten i løpet av uka.

Skrevet

Jeg fylte inn min søknad og leverte den til NAV, jobben leverte inn skjema over hva jeg tjener. Noen få uker etter fikk jeg brev i posten om at søknaden var innvilget.

 

Arb.giver skrev ikke under på det jeg sendte inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...