Jenny251210 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Fikk nettopp 5 graviditets-staver i posten, det står at de er i stand til å teste for graviditet fra første dag etter en uteblitt menstruasjon. Er fremdeles 2-3 dager til ikm, ikke noen vits å teste enda kanskje? Noen som har fått positive billigtester før ikm? Takker for svar
starfire Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Har ikke prøvd de testene, men dersom det står på testene at de er i stand til å oppdage hcg første dag etter uteblitt mens, er det vel ikke nødvendig å prøve før? Med mindre du vil svi av en test unødvendig, da...
Jenny251210 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Mmmmm, men synes å huske at folk her inne har fått positive billigtester før ikm skjønner du.
Gjest Tina-Mari Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Hvis du har 5 tester så kan du vel svi av en nå. Men ikke bli skuffet hvis den er neg. Så ta en dagen etter ikm (når den ikke kommer altså , og alikevel har du 3 tester igjen... Jeg skal ut å kjøpe graviditetstest nå snart Min første!! Og den skal ligge i skapet i maaaaange dager...har ikke el enda! 1.pp for oss!!
delisela Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 tok en slik test idag jeg...den var negativ:( men så er det også 3 dager til IKM....ikke noe morsomt men må vel vente til IKM før man kan være sikker da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå