Gå til innhold

Do-sete med trapp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en link til noen som selger det?

Eller som husker hva det heter?

(Forsøker å google, men det kommer ikke opp noe. Men har sett en som er så fin, prøver å finne den igjen!)

Takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet babyshop selger det. Jeg så det i butikken på Ryen, kom tilbake for å kjøpe den etter ca. 3 uker og da hadde de ingen inne : / Ble en vanlig Bjørn-doring her ,da . Tror ikke de har bilde av det på nettsiden sin.

Skrevet

Takk, takk! :o)

(Jeg var på siden deres og så etter, men fant ingen der! Men da kan jeg jo ringe på forhånd, slipper jeg bomturen!) :o)

Hvordan går det med deg og magen? :o)

Skrevet

Ja, det er sånn den ser ut. Litt andre farger var det vel, men samme prinsippet : )

Går bra med babyen i magen. Akkurat 2 mnd. igjen til termin i dag. Gått veldig fort denne gangen : )

Har fått bekkenløsning så er sykemeldt ut sv.skapet nå.

Hvordan går det med deg som 2-barns mor. Begynt å komme inn i det nå ? Helene er vel rundt 6 mnd. nå ?

Skrevet

Æsj, kjedelig med bekkenløsning da! :o(

De to månedene kommer til å gå fort!! Du får nyte late formiddager med en god bok, blir en stund til neste gang... ;o)

Går bra som to-barnsmor, men hektisk er det jo. Er glad Karsten er litt i barnehagen, for da får jeg litt tid for meg selv, litt tid til minste og litt tid til husarbeid. For det meste er det bare kos med de små da, men det er litt kjedelig at når de trenger meg så er det gjerne samtidig! Og jeg har jo bare to armer... :o( Men Helene begynner jo å bli større, ser at hun blir glad når Karsten kommer hjem fra barnehagen så hun får litt underholdning! :oD

Håer du får kost deg litt i sommer da, tross bekkenløsning! :o)

Skrevet

Takk for det : )

Du får kose deg masse i sommer du også : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...