elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 vet man ikke skal varme morsmelk i micro, men gjelder det MME også??? hvis ikke, hvorfor??
Alba44 Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Man kan det, men vi har alltid brukt vannbad. Syns det blir mer jevn varme da.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 en gang, ja.. hele tiden, nei... varmen dreper viktige mineraler (eller noe) i pulveret...
sannamin* Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Jeg gjorde dette i starten, med MME. Men så nevnte ei venninne at jeg ikke skulle fordi dette ødela næringsstoffene i MME. Helsesøster mente det samme men det var ikke krise om jeg gjorde det av og til. Bruker å gjøre det når jeg er ute på shopping andre plasser der jeg ikke kan lage ferdig.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Varmer det kokte vannet i mikro før jeg blander i pulver jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå