Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

siste uka har jeg vært såååå trøtt!!! sover til kl 10, og kl 12-13 - så holder jeg på å sovne.. sliter med å holde øya oppe. og sånn fortsetter det hele dagen...

Har vondt i korsryggen, og er oppblåst i magen...

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Gjest Tina-Mari
Skrevet

Kanskje du er gravid??

Jeg er sånn når jeg har mensen, eller rett etter mesn....så jeg føer med deg...*gjesp*

Skrevet

Kan jo være gravid.

Regner med du prøver siden du er her inne.

Når er IKM?

Var nettopp hos legen og fikk vite at man kan få smerter i haleben/korsrygg/bekken veeeeeeldig tidlig i svangerskapet, men stort sett etter IKM siden det tar en stund før embryoet fester seg.

Så er det selvsagt en mulighet for at du har såååååå lyst å være gravid at hjernen fremkaller symptomer. Det hender at kroppen spiller oss et puss her og der... rart hvordan hjernen kan fremkalle symptomer fordi man så gjerne vil... :)

Skrevet

når har du ikm? tatt test? eg hadde ikkje noen av desse symptomene da eg var gravid, men så er det jo så forskjellig fra person til person.. og dette er jo symptomer så syns du skal ta en test eg...:)

Skrevet

etter mine beregninger så er IKM på tirsdag, har tatt en test, den var neg, men det kan vell ta sin tid før dette synes på en test?? ja jeg er prøver :) - har oxo hørt at man kan "inbille" seg sånne ting.. håper bare ikke det..

Når hadde dere tatt test igjen?

Skrevet

dagen etter ikm ville eg tatt igjen.... (viss TR ikkje dukker opp da self)

veldig lett å lete seg frem til symptomer, men håper du er gravid da:)

Skrevet

Hadde tatt en test på tirsdag, jeg, dersom ikke tr kommer.

Det finnes jo tester som kan oppdage hcg 3 dager før IKM, men har en følelse av at de til tider kan vise feil både positivt og negativt, og leger anbefaler vel å vente til IKM-dagen.

Skrevet

ja tror nok jeg tar på tirsdagen, så lenge TR ikke kommer... Håper ikke det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...