danny Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 .. i puppen. Altså når man ammer skal liksom babyen slippe taket etter en stund, når hun er mett/lei. Det gjør sjeeldent min baby.. hun er visst blitt helt avhengig av å ha noe i munnen, helst puppen. Om jeg tilslutt lirker henne av, så våkner hun selv om hun kun har ligget og sovet og halvsuttet. Hva gjør man med sånne da? Hun er 1 mnd nå og har nesten bare blitt værre synes jeg. Prøver med smokk da, hun hiver seg over men klarer enten ikke å ta den eller mister den etter et par minutter. Er ganske utkjørt her da hun nesten ikke har sovet i natt, bare ved amming el smokk og våknet når det har tatt slutt.
Krokka og prinsessa Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Øv og øv med smukken. Kankje en annen type går bedre? Men kun når du er SIKKER på at babyen er mett!
lille sprelle Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Prøv å gi litt på kopp etter amming for å sjekke om hun er mett. Kan hende hun ikke er flink nok til å suge.
danny Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Jeg tror hun er mett, hun er flink å suge og tisser og bæsjer så det holder..
BarnNr.4 :) Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Har det akkurat som deg, bare at hun ikke vil ha smokk heller :/ hun har vert avhengig av puppen siden dag 1, og er det enda... Hun sovner ikke uten at jeg gir henne pupp Er ganske sliten nå, å hun er 3 mnd.
nungo Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Min er også sådan - hun slipper ALDRI - hun er 5 måneder nå, men jeg må altid "lirke" puppen ut når jeg kjenenr hun er mett og hun bare ligger og koser. Da våkner hun også, men det går stort sett greit å legge henne ned i vognen/sengen og så sovner hun igjen, om det er sovetid da. Når det gjelder smokk er det nok bare tålmodighet som gjelder. Ingen av mine har tatt smokk skikkelig før etter 4 måneder. Om du skal roe henne kan du prøve å stikke knoen av lilelfingeren din inn i munnen å la henen sutte på den - slik de gjør på sykehuset. Det har fungert fint her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå