la luz Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hei, Er i uke 35 og bebisen ligger i hodeleie men er en stjernkikker dvs ligger med ansiktet opp. Leser at disse fødselene ikke er av de enkleste. Noen som vet om det går an at baby'en kan snu seg selv eller bli snudd etter hode har festet seg?
flypapir Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg tror neppe de snur stjernekikkere. De gjorde ikke det med meg hvertfall... Men så lenge babyen ikke har festet seg kan du jo håpe at den snur seg av seg selv.. Ikke ta sorgene på forskudd, er mange stjernekikkerfødsler som går veldig bra..
la luz Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Ja får håpe det ikke er så ille da... men jeg klarer ikke å finne eneste stjernekikkerhistore som er posetiv...
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Min baby lå også slik for noen uker siden, og ligger trolig fortsatt slik. Men det behøver ikke å bety at h*n kommer ut sånn. Under fødselen ROTERER nemlig babyen på sin vei nedover fødselskanalen, så babyer som ikke ligger i stjernekikkeposisjon kan like gjerne ende opp med å gjøre det når de kikker ut, og våre babyer kan ende med å komme ut med bakhodet først, slik de skal. Dette vet man ikke før det skjer. ;-))
la luz Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Så bra at den kan snu seg da:-) Men det er kansje større sansynlighet at den kommer ut sånn hvis den ligger sånn først? Noen som vet?
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Det spørs jo hvor mye en baby vanligvis roterer, da, men hvis du ser på disse bildene, ser det ut til at den roterer en halv gang, og da er det jo håp for oss..? http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/foedsel/underfoedsel.php
juline Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Hei, vil bare tipse deg om: http://www.spinningbabies.com/ Dette er en nettside som beskriver hvordan du selv kan paavirke bebiens leie ved holdning og toeying. Og i tilfelle du ikke vet: posterior = stjernekikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå