Alba44 Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har ikke vært der selv, men kjenner noen som har vært der. Var visst veldig fint der, men mye tigging og pågående prostituerte.
Mamma+2 Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Ja jeg var der med sønnen for 2 år siden- syns det var ålreit der. Bortsett fra at min sønn fikk Halsbetendelse og Lungebetendelse der...og Bulgarsk sylehus var tragisk..han har fått helt skrekk. Vi fikk av denne grunn ikke fartet så mye rundt som vi ønsket-men opplevde ikke tigging og slike ting vi-
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Huff, ikke kjekt å bli syk i utlandet uansett. Gutten vår fikk vannkopper i Hellas i fjor. Slapp heldigvis kontakt med lokalt helsevesen, men ferien ble ikke så mye ferie ;o) Andre som har vært der og har positive erfainger? Hva var bra? Ser jo fint ut på prospekt da. Nydelig strand!
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Vi kom hjem fra golden sands for 3 uker siden... En kjempefin ferie, noe spesielt du lurer på?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2008 Hei Husmor i jobb ) Ja, lurer på masse jeg ) Kan jeg bare ramse opp kanskje? He he! Hva vil du trekke fram som spesielt positivt med stedet? Hvilket hotell var dere på, og var dere fornøyd? Er stranda barnevennlig, dvs lite vind, bølger osv. Hvor lang tid tok bussturen fra flyplassen? Ellers noen tips og råd til oss som skal dra dit i september? Tusen takk for at du tar deg tid )
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Jeg var på sunny beach for to uker siden. Alle tre hadde det helt topp i bulgaria, det var deilig vær, god mat, øl og vin. Og så var det utrolig billig å leve der, alt var billig. Fint å fly til bulgaria med en liten, bare litt over tre timers flytur. Vi snakker om å ta en tur på sensommeren også.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2008 Takk for svar ) Kan jeg spørre deg om litt jeg lurer på? Hva vil du trekke fram som spesielt positivt med stedet? Hvilket hotell var dere på, og var dere fornøyd? Er stranda barnevennlig, dvs lite vind, bølger osv. Hvor lang tid tok bussturen fra flyplassen? Ellers noen tips og råd til oss som skal dra dit i september? På forhånd takk )
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Jeg opplevde stedet som ganske rent; i gatene, på restaurantene, samme med stranda. Det bulgarske kjøkkenet er sunt om du vil; mye gode salater og grønnsaker. Billigbilligbillig! halvliter øl på butikken 4-5 kroner, en 10-12 kr på restaurant, en salat til lunsj 10-15 kroner. Vi spiste veldig dyrt og mange retter noen ganger, med øl eller vin til og kanskje en apritiff, men klarte aldri bruke mer enn 200-250 kroner. Vi bodde på et lite hotell som eies av noen vi kjenner, helt topp det, magnolia heter det. Stranda er nydelig, 8 km med hvit sand, fin strandpromenade, masse deilig juggel å kjøpe med hjem :-))) Vi var forøvrig ikke på stranda ogsolte oss, orket ikke det med lille baby, var flott og stille og ligge ved bassenget på hotellet. 3 mil fra flyplassen i Burgas til sunny beach. Noe merdu lurer på?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2008 Tusen takk for langt og utfyllende svar!!! Har vinglet litt mellom Bulgaria og Alcudia på Mallorca. Klarer ikke å bestemme oss, sukk ) Takk igjen for kjempe flott hjelp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå