Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Det er HPV-virus, ikke sant? Er det riktig at det er veldig vanlig at ikke celle-delingen blir vellykket om man har dette viruset? Jeg har kjønnsvorter, ikke nå, men viruset er i kroppen min liksom. Kan dette være grunnen til at jeg har hatt to SA? Er gravid igjen nå, og nå ble jeg bekymret for at det kanskje ikke skal være i orden denne gangen heller. Skal til UL neste onsdag, så får jo svar da, men er det noen mer erfaring med kjønnsvorter og graviditet her inne? Har jo lest at det ikke skal være noe vanskeligere å bli gravid og få barn, i hefter om kjønnsvorter o.l, men begynner jo å lure..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har dette viruset og har fått en datter og er høygravid med nummer to nå Så jeg vet ikke om det har så mye og si. Men vet ikke så mye om det i det hele tatt da så vanskelig å vite. Det jeg vet er at det er ufattelig mange som har dette viruset i seg (flere enn folk som ikke har det) og det er jo likevel en haug med folk som blir gravide hele tiden
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 HPV-viruset har ingenting med kjønnsvorter å gjøre. HPV-viruset er det som fører til livmorhalskreft.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Eh, jo! Dette er klippet fra Helsenett under overskriften "Kjønnsvorter". "De forårsakes av et virus som tilhører en stor virusfamilie som kalles humant papillomavirus, forkortet til HPV. Dette viruset er i familie med de virus som lager vorter på hender og føtter".
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Det finnes omtrent 150 ulike typer HPV-virus! Ikke alle lager vorter. Noen gjør visst det, men langt fra de fleste! Noen typer er aggressive virus, andre er mer "rolige" av seg. Prøv å google det, finnes masse info om dette på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå