Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 i dag er jeg 9. uker på vei og kjenner jeg gleder meg enormt til å forlate 1. trimester og vandre over til 2. trimester! :-) gleder meg til å få ordentlig mage, kjenne liv og røre i magen og bare kose meg med å gå gravid gleder meg voldsomt til tiden fremover - 1. trimester - 2. trimester - 3. trimester :-)) det er herlig å være gravid!! :-))
svanemamma Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Gleder meg også veldig til å hoppe over til 2.trimester. Gleder meg også masse til denne forfredelig kvalmen gir seg. Blæh! Kvalm hele døgnet. Skal bli koselig å kjenne den lille røre seg inne i magen :0)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 så du er kvalm altså? uff, jeg slapp heller ikke unna kvalmen, men etter at jeg begynte å ta b-vitaminer (leste tipset her inne) så slapp kvalmen taket :-)
svanemamma Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har prøvd akupunktur mot kvalmen, men det hjalp dessverre ikke i det hele tatt :-( Er vel bare å smøre seg med tolmodighet og vente på at det gir seg, selv om det ikke er lett.
Endeligtobarnsmamma Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg fikk en sånn vannvittig lykkefølelse over meg i dag Følte meg nesten litt nyforelsket, hehe. Satt bare på jobben og smilte og drømte meg bort i babytanker. Håper alt går bra og drømmene går i oppfyllelse!
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 hehe, kjenner meg igjen der ja :-)) er ikke mange ukene til 1.trimester er over og jeg gleeeeder meg kjempemasse!! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå