N_79 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Har akkurat vært på akupunktur og han satte nåler for å sette igang fødselen... Kjente det i ryggen mens jeg lå med nålene på så er veldig spent på om det skjer noe nå Han sa han håpet at noe ville skje iløpet av dagen... Så nå sitter jeg her hjemme og "venter" på et tegn. Sambo er i butikken og kjøper ananas til meg for det skal visst også være med å sette igang (så lenge det er fersk ananas) og så er det jo så godt Så kanskje jeg blir mamma igjen fredag den 13 hehe... Ha en strålende dag jenter
Håperpåønskebaby Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jojo... tror ikke helt på det der jeg.. Ei venninne gikk til modningsakupunktur fra uke 37, og andre gangen (i uke 38), så hadde de gjort slik at fødselen burde komme i gang i løpet av en eller to dager. Hun gikk alikevel en uke på overtid
N_79 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2008 Jeg prøver nå å tenke positivt jeg...og så lenge jeg ikke går på overtid så skal jeg være fornøyd. Har termin 20/21 juni så er noen dager igjen ennå Og om dette skulle virke så er det bare ennå bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå