Gå til innhold

lav mage???

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes jeg har lav mage i forhold til de andre som har lagt ut bilder...kan det stemme eller er det bare meg som ser det :D???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lav mage:-) Venter du gutt eller jente? :-)

Skrevet

i følge 3 ul,så venter vi jente :)))

Skrevet

Ok:-) Jeg personlig har vell egentlig liten tro på at kjønn har noe å si for utseende på magen. Kanskje det bare er meningen at vi skal bære lavt?:o Hehe. Vet mamma gjorde det også.. Og hun fikk 3 jenter :-)

Skrevet

hehe..er ikke bekymret eg nei,men bare tenkte at de sier at magen senker ned på slutten,så lurte på kor den skal senke ned hos meg :DDD det er jo ukke mulig å ha det lavere....

Skrevet

jeg har også lav mage! venter en jente! mamma sa jeg hadde så lav mage at det så ut som om det var noe på gang snart! er 33+0 idag - og på kontroll i forrige uke så hadde tutta lagt seg med hodet ned også - ikke festet, men på vei. symfysemålet går fortsatt oppover da, så magen har ikke sunket.. den er bare lav . .

Skrevet

tulla mi er rundt omkring, overalt..ei uke med hodet ned ,andre uke med rumpa ned....blir artig få se kor havner ho på slutten ;)

kommer du på treff anette&tutta??

Skrevet

min er også lav og jeg venter ei jente:P

Dt er nok jente mage,dt er dt iallefall mange som sier..

30+1 i dag

Skrevet

jeg kommer - vi ses der:D

Skrevet

Haha, det er sant! Min kan heller ikke komme lenger ned nå:P Hehe. Bare vente å se:-)

Skrevet

Jeg har hørt at lav mage er jentemage og omvent gutt, men har trodd at dette var rein overtro. Nå ser jeg jo at mange av dere med lav mage venter nettopp jente, og jeg har magen høyt og venter gutt :-) Kanskje det er noe i dette da? I gamle dager, før ultralydens tid, sverget de jo til at dette stemte, så hvem vet... :-)

Skrevet

Hei hei...

Min mage er også lav..Mye lavere enn sist.. Men jeg venter gutt da... men er enig med de over her at magen ikke kan synke så mye.... Jeg er også i uke 33..Så den skal jo vokse noen uker til....

Skrevet

Hei, jeg har også veldig lav mage. Den er så lav at den har begynt å brette seg over underlivet. Når jeg går kjenner jeg at lårene skumper borti magen. Venter forøvrig gutt!

Skrevet

jeg å har veldig lav mage,venter gutt..forrige gang fikk jeg jente,men magen var aldri så lav da..får ikke engang på meg enkelte av gravid-buksene mine engang pga den lave magen:( er 33+3

Skrevet

Hei,,

Jeg venter en jente og mange min er veldig lav... Nå 29 uker på vei,,,

Skrevet

Så heldige dere er som har så lav mage! Jeg har høy mage og det betyr mindre plass for meg til å puste, spise osv. Hodet er ikke festet enda. Gleder meg veldig til det skjer for da skal visstnok magen synke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...