Gå til innhold

bare meg som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har ettåringen min fremovervendt?

var bare nødt til å gjøre det, (eller kunne vi like godt solgt bilen) hun var blid til vi hadde fått rygga opp av innkjørselen. etter det satt hun å skreik hele veien.og mine ører tåler ikke det desverre, jo mer hun skriker jo fortere kjører jeg.

og jeg er fullt klar over at det ikke er så sikkert så å sitte bakovervendt. men hva ville dere gjort i min situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde også vår framovervendt fra litt før fylte 1 år....

Noen ganger må man bare !

Skrevet

Jeg gjorde det samme som deg, og trøstet meg med at bilen og setet var nytt, og jeg kjørte mer forsvarlig når ungen ikke hylte hele veien.

Så jeg skjønner deg, men du må nok regne med at mange her inne ikke gjør det...

Skrevet

Nå kommer du sikkert til å få myyyyyyyyyye pepper... men jeg hadde nok gjort det samme jeg. Snudde guttungen da har var ca 1,5 eller no sånt..

Skrevet

takk for at noen skjønner hadde regnt med bare pepper jeg:D

Skrevet

takk for den lisse, men har nok sett den før.

Skrevet

Med første snudde vi setet da hun var 10 mnd, hun kastet opp bare vi kjørte et par meter omtrent......minsta på 13 mnd sitter fremdeles bakovervendt og er fornøyd med det :)

Jeg dømmer ikke :)

Skrevet

OI nå blir det vel litt pepper på deg:)) Begynner å bli kjent med DIB nå:)) det skal da vel gå greit?? Kommer sikkert til å gjøre det før 4år jeg også..

Skrevet

Går helt fint å lese den noen ganger til, slik at kunnskapen kanskje sitter til slutt. =))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg har gjort det samme som deg, men minsten kommer nok til og sitte bakover en stund. (pr.dags dato sitter han forover i MIN bil, men vi skal hente seler og slikt i dag, så han kan sitte bakover igjen). Rett og slett fordi han er en rolig unge, som ikke gjør noe utav seg. Om han må sitte den veien, ja,så sitter han den veien.

Snuppa derimot... ho er en fare i trafikken enda, ho er straks 4.

Det som er mest trafikkfarlig må vel være og ha en masete unge i baksetet uansett!

Skrevet

OK, her kommer pepperet:

Hva med å kjøpe et sett sov-i ro? Det er ikke så dyrt.

Og uansett: en ny bil kan dere jo kjøpe, men ny lita jente får man aldri i evigheten tilbake, og det er viktig å tenke på dette før det er for sent.

Skrevet

Vi måtte også det da vår var 1,5 år pga setets størrelse.

Heldigvis kjører vi ikke bil selv så er ikke ofte han sitter slik:)

Skrevet

Jeg blir sjokkert over å lese at du kjører fortere når hun skriker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...