Gå til innhold

Fortell meg en ting


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var svangerskaps kvalm i de første 3 mnd. Har nå gått 4, snart 5 mnd uten kvalme, men nå er det tilbake. Er det normalt? Kvalm og spyr hele tiden. Har også smertyer nederst i magen noen ganger iløpet av en dag. Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nie, det høres ikke helt normalt ut, så jeg synes du skal oppsøke lege, bare for sikkerhets skyld.

Skrevet

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt de første 6 mnd... men ta det opp med fastlegen din du, så er du på den sikre sida om at alt er ok.

 

Skrevet

Kjenner noen som har vert kvalm, kasta opp osv i 8mnd!!!!

Så er nok "normalt", ivertfall ikke noe galt

Skrevet

Jeg spydde ikke, men kvalmen kom tilbake sånn ca midtveis.

Gikk hyppig til kontroll, men det var ikke noe galt. Jeg var bare mye kvalm og trøtt, sånn generelt.

Woohoo- gleder meg til nr 2...... :-/

 

 

;-)

Skrevet

Hadde forresten også litt smerter innimellom, men det var rundt 3 mnd.

 

 

Te en tur til legen, så slipper du å bekymre deg :-)

Skrevet

HI her,

 

Takk for svar.

 

Ja, skal til legen om 1 uke. Så det får vente til da.

Er masse som går fortiden, så det kan hende jeg har fått noe virus av noe slag. Blir litt redd bare. Trodde kanskje det var normalt egentlig.

 

Og du som skal ha en til. Lykke til. hehehe. Det får holde med dette svangerskapet for meg på en stund, til jeg glemmer alle de rare plagene man må igjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...