Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg laget kjøttdeig med pizzafyll igår kveld som jeg skulle ha til middag idag. Men så glemte jeg å sette det i kjøleskapet, så det har stått på kjøkkendisken over natten. Er det farlig å spise det idag, tro? Jeg satt det i kjøleskapet i dag tidlig.....
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 farlig vet jeg ikke men jg ville ikke spist det
Løvetannfrø;-) Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Nå er jeg selv veldig prippen når det gjelder dette, men jeg vet at allerede etter en halvtime så begynner bakteriene å yngle. Så derfor hadde ikke jeg gjort det, i hvertfall ikke om du er gravid. Er skikkelig dritt å bli matforgiftet...man bli utoligdårlig og det kan vare i uker!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Uff, ja, er skeptisk til mat selv. Jeg er ikke gravid, men tror nok jeg kaster det likevel. Jaja, det var den smarte løsningen med å lage middag kvelden i forveien for å spare tid... HA! HI
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hadde gjort det vertfall, er litt mer skeptisk til å spise ting med flytende melk eller fløte i som har stått ute over natten, men stekt kjøttdeig har jeg alltid spist selv om jeg har glemt å satt den i kjøleskapet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå