Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hater: - At folk kaller meg snuppa, søta, vennen osv. - Alle prins og prinsesse nick - marklukt ute når det har regnet -snorking -ordene smør, snerk og sæd
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hater: - arroganse - rasisme - kroppslukter - føtter og tær - mas
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hater... - Når vi plutselig er tomme for smør - Når gensere og topper kryper oppover magen - Når jeg føler meg så energiløs som nå - Når folk puster på meg!!!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hater. - folk som juger - folk som er falske - folk som stjeler - folk som står i kassa i butikken og er grise sure. - folk som ikke holder tiden eller avtaler. - folk som skryter av at de har penger (er en kjensgjerning at de med masse penger de snakker ikke om det) hater også at søpplaposen ryker i hanken i det man skal knyte den...arrrg. hater å måtte gjenta meg selv hele tiden og det bare for at de er selv distre.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hater: - dobørstevann.... - at guttungen skal stå opp midt på natta - at gubben piller nese! - å føle meg feit, og fortsette å dytte innpå mat... - lukta av kattebæsj - den stygge magen min - kaldt vær og vind, når det er sommer! - dib-inlegg fra trangsynte og fordomsfulle folk Kunne fortsatt jeg.... har ikke årets beste dag akkurat... : /
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hater: -lukten av kylling(pga graviditet) -at puppene mine har blitt så j..... store! (pga graviditet) -at det har blitt kjøligere ute -snorking -griser -at jeg bor her jeg bor -svigermoren min (dessverre.. går vel kanskje mer under sterkt missliker)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hater: * alle prins og prinsesse nick * lukten som kommer etter at det har vært tørt ute lenge og det begynner å regne. * når noen slår/klasker meg på rumpa * magen min, vekta mi * tær og føtter * folk som lover og lyger
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 ... at sidemannen leser avisa jeg leser på toget.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 eg hater * tær *neser *varmtvannstanken som er aaaalt for liten *at folk ikke plukket opp dritten etter bikkjene sine *busser med mange trapper når jeg skal ha med vognen *kø snikere *folk som går på buss/trikk _før_ folk har gått av *rush tiden *blokkfløyte gnål *
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hater: -muslimer -forsinkede tog -stress -at jeg ikke lenger kan kontrollere mitt eget sinne -å ikke ha kontroll -naboen min -å være redd -å drikke vann -å rydde -folk på trygd -kongefamilien -hippier (tøybleie elskende med palestina skjerf) -folk som tror ALLE bryr seg om barnet deres -folk som legger teppe over åpningen på barnevogna -å ha dårlig råd -liten plass
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 - Folk som sier Hæ? fordi de ikke hører etter - folk som beveger seg om natten (i sengen jeg ligger i) -folk som vil kose når jeg vil sove -irriterende folk.+++++++++++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå