Askepott 3 barnsmor Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Som vil anbefale et sted vi bør reise?
MikroMidas Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Vært på flere øyer: Antiparos Korfu Zakynthos Skiathos Karpathos Av disse har vi reist med små barn til Skiathos og Karpathos. Jeg må si at begge disse stedene er fantastiske, men at vi nok likte oss best på Skiathos. Nydelig havneby og herlige strender. Antiparos var i en klasse for seg, men det er lang reisevei dit. Må først innom Santorini, og det er flere båtreiser i tillegg til flyreisen. Tror ikke jeg hadde reist med små barn dit, men når de blir større skal vi definitivt tilbake. Bare spør hvis du lurer på mer.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Takk for svar:) har aldri vært i Hellas før så vet jo egentlig ingenting om stedene der.Skal titte litt på Skiathos jeg:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 jeg er kjedelig,og anbefaler deg kreta:)
Turid Laila Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Santorini Athen Mykonos Paros Naxos er de stedene jeg vil anbefale. Antiparos burde du ikke dra til med mindre du vil nøte på "naboen". Tror ikke vi møtte på ETT menneske som ikke snakket norsk, svensk eller dansk der jeg! Har vært på så mange av øyene, og de er flotte alle sammen, spesielt hvis man drar litt utenfor der alle andre turister er
Askepott 3 barnsmor Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2008 Hvilken av de øyene er mest barnevennelig?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Reiser du med barn, anbefaler jeg Kreta. Himmelrike på jord:0)
MikroMidas Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Det viktigste for oss er at det er flyplass på øya (slippe båtreiser) og at det ikke er alt for lange bussturer til hotellene. Kreta er jo kjent for å være veldig barnevennlig. Vi reiser nok dit neste gang. Andre øyer (som f.eks de jeg har nevn) har kanskje ikke det samme tilbudet mht sånn klubber for barn (Bamseklubber) og svære hoteller hvor alt er inkludert, men det er heller ikke viktig for oss. Det kommer helt an på hva dere ønsker. Kan anbefale Megali Amos stranden på Skiathos. Hotellet heter også Megali Amos. Egen liten strand rett nedfor hotellet. Hvis dere må ha med stor vogn, så er det litt trapper og sånn der som kan hemme litt, men vi så ikke det som noe problem. Vår var 8 mnd da vi dro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå