Gå til innhold

Når starte med barneselskap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med barn fra barnehage/nabo...? Er 3 år for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har man feiring i barnehagen. Ellers venter vi til skolealder.

Familie kommer jo uansett hvert år.

 

 

Skrevet

Tror det er veldig forskjellig, en i familien min på 5 feirer bursdag i b.hagen og to ganger hjemme, en med bare familie og en med bare barn. Det har de gjort siden han var 1 år, han fyller 6 snart.

 

Min datter liker ikke barnebursdager og blir stresset. Hun blir 5 snart. Så hun vil ikke ha barneselskap, men hun ELSKER familiebursdag. Siden hun har bursdag tett opp til jul serverer vi ribbe, pølser og skikkelig julemat. Da er en stor del av familien samlet og hun storkoser seg. Hun får bestemme hvordan hun vil ha bursdagen sin, har sakt vi kan invitere noen fra barnehagen, men det vil hun ikke.

Så får se i år, kanskje dette året vil hun ha barneselskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...