meg & to små vampyrer Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 har jeg aldri hørt noe om før, men hører om nå. Er det en seriøs skole?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Er det det samme som den som heter Markedshøyskolen? Denne: ? http://www.mh.no/
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Ok, så bra den er seriøs:) Takk. Er iker bestemt noe enda, men leker med tanken på å få innpass for det jeg skal studere nå til høsten i en bachelor fra NKS. Og da får man vitnemål gjennom denne skolen. Er adm.fag. Studerer du der Stinelille? Hva studerer du`?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Å, det samme som jeg vurderer da? Den bachelorgraden? Eller et av de kursa på 30 st.poeng?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2008 DEt det du tar inngår jo i det jeg vil ta:) Hvor vanskelig er det?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2008 OK. Høres ut som ene org.teoriboka mi det der:) Hva har du fra før Stinelille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå