Zitro Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 ... kan røra til gulrotkate stå fremme litt, på benken eller i kjøleskapet uten at den blir ødelagt? Må stå ca 1 time... Laget altfor mye røre og får bare 1 form i ovnen av gangen så jeg må steke i 2 omganger...
majsenna™ Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Det tror jeg går helt greit. Kanskje bedre å ta litt folie over bollen og sette den i kjøleskapet, men det er jo ikke så varmt nå at den blir dårlig av å stå framme 1 time. Så heldig du er som får to gulrotkaker da!!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 det går helt fint, men pass på at fluer ikke legger egg i den, så dekk den til med et kjøkkenhåndkle eller plast... sett den i kjøleskapet så er du helt garantert at det går fint som en vind!
Zitro Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 He, he... ja ikke sant! Underfurderte de formene mine ligg gitt... ser jo nå i oppskrifteen at det står "stor langpanne" så da burde jeg jo skjønne at den lille stjerneforma mi ikke duger... he, he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå