Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er nå på min 10. dag på overtid (12 dager ihht menstermin)... Har murringer i mage og rygg, men venter på de skikkelige "takene". Er veldig lei og rastløs nå. Har overtidskontroll på mandag, og regner da med at de setter meg igang, om det ikke skulle skje før, da...
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Så ikke innlegget ditt og har akkurat laget et eget Jeg er fire dager over, uten store tegn til fødsel. Men begynner å bli sliten av kynnere og ryggvondt. Fikk også mine første strekkmerker i natt! Må bare le... Men godt å tenke på at det ikke er lenge til vi snart får hilse på de deilige nurkene våres! Håper det skjer snart for deg da... Jeg har ikke særlig lyst å bli satt igang - virker best når det får skje naturlig... Lykke til!
dirgni Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 9 dager over menstermin, og 4 dager over ultralydtermin. Formen er fin, så jeg rydder, vasker, leser, går på kino og korkonsert i forigårs, og prøver å ikke gå og vente. Magen er skikkelig trang, både for baby, mamma og maten jeg spiser, så jeg gleder meg til fødselen!
playground princess Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er 5 dager på overtid og såå lei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå